ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанка срина със земята две служителки в паспортна служба
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:09 / 26.07.2022Коментари (23)167224
©
На мейла на Plovdiv24.bg получихме жалба от Красимира Валентинова Йовчева, изпратена и до гл.инсп. Георги Машонов, началник РУ 02 Пловдив. Публикуваме я без редакторска намеса:

Г-н Машонов,

Бих искала да подам оплакване относно поведението на подопечните Ви две служителки (не се представиха, а нямаше и баджове с имената им, затова ще се наложи да съм по-описателна), които работят в паспортна служба - приемат документи, правят снимки за паспорти и от тях се взимат готовите паспорти.

Наложи се на мен и мъжа ми да ползваме техните услуги на 29.06.2022 г. около 10,00 часа сутринта. Отидохме да подадем документи за подновяване на паспортите си и получихме вх. номера 623/4525 и 623/4526.

Поведението на двете жени беше меко казано безочливо. Разговарят с клиентите, карайки се с тях. С всеки един! Не пропускат! Имат очакване отсрещната страна да е наясно с всички процедури и административни детайли на тяхната работа, без да поясняват абсолютно нищо, не отговарят на зададени въпроси, “въртят очи", демонстрирайки абсолютното си нежелание да работят това, за което са наети.

Говорят на “ти", използват ехидни и непочтителни думи, имат усещането, че са несменяеми и всички хора, чакащи на опашка за документи, са длъжни да се погрижат за техния работен комфорт. Търсят пререкание с всеки и не пропускат човек, с когото да се скарат, или поне да го накарат да съжали, че се налага да работи с Вашата институция.

Конкретно в нашия случай жената, която прави снимките, се скара на моя мъж за мястото, на което си е оставил попълнените документи (като казвам “скара се", разбирайте, че наистина повиши тон и крещеше срещу него). След това каза, че няма да го снима и пусна жената, която чакаше след нас да се снима преди него “за наказание", че много сме бързали - “Всички бързат, ти ще изчакаш сега, аааамаха", бяха думите и.

Другата жена, чието място е по-близо до вратата, се скара с колежката си (пред нас, по някакви техни си въпроси) и след това пренесе гнева си в разговора с нас.

За общото време от 20 минути престой при тези две жени ни беше крещяно през цялото време, не получихме адекватно обслужване, нито отговори на въпросите си. Вместо добър ден, ни навикаха, че питаме за бланка, която да попълним и като цяло разбрахме, че тези жени имат спешна нужда от обучение по сериозно много направления.

Днес, 26.07.2022, около 10,00 часа отидох отново, за да получа новите паспорти. Заедно с мен вътре беше и едно четиричленно семейство - родители с бебе момиче и момче на около 5 г. Искаха да подадат документи за издаване на паспорти за двете деца и жената.

Преминаха през същия фарс, който Ви описах по-горе, а едната Ви служителка (жената, чието място е по-близо до вратата), не се смути дори от плача на бебето, за да се скара с родителите, че нещо не са написали на правилното място. Говорих с хората на излизане, те ще се отзоват с подробно описание на разговора с жената и причината за скандала, ако ги потърсите.

Двете жени, Ваши подопечни, получиха устни забележки от мен два пъти, когато подавахме нашите документи на 29.06.2022 г., но след днешното фиаско си дадох сметка, че ще трябва да им се обърне по-сериозно внимание.

Може би не искат да работят това, може би не искат да са там, може да имат лични проблеми, или психически разстройства, каквото и да е, това не би следвало да е проблем на клиентите и всички, които са излезли от работа, за да дойдат да си изкарат документи.

Относно тромавата и неясна процедура за подаване на жалби, в комбинация с неосведомеността, която се шири в отдела, ще Ви пиша друг път. Работата с Вашите подопечни е истинско мъчение и горещо се надявам, че ще погледнете по-сериозно на този въпрос. Очаквам входящ номер и последващо градивно развитие, а не просто стандартна бланка, която се изпраща в законоустановен срок за отбиване на номера.

За да Ви стимулирам малко повече, ще изпратя копие на тази жалба и до няколко медии, с надежда все пак нещо да се промени. Предложението ми е, да си направите труда да поискате обратна връзка от хората, които са ползвали услугите на Вашите служители, за да разберете, че недоволните не са един и двама, а по-скоро минават 90%...


Още по темата: общо новини по темата: 5
18.10.2022 »
09.08.2022 »
06.08.2022 »
30.07.2022 »
27.07.2022 »






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+1
 
 
Здравейте и поздравления на госпожата която е пуснала жалбата.Аз също се збласках с тези две служителка който са арогантни ,невъзпитани и нямат никакво възпитание.Чак съжалих ,че се прибрах в България за да подмина на двете си дъщери паспортите.Бях звъняла една седмица преди да престигна по телефона за информация и каквото ми казаха аз го приготвил.Но когато отидох при тези две служителка те почнаха да ми се карат ,че нищо не съм знаела ,че не всичко съм приготвила.Аз се опитах да обясня,но те не ми дадоха възможнос.Държаха се те уважително и унизително.Дори млада госпожица се скара на дъщеря ми да мълчи и да не се обажда ,а то се отнасяше за нейните документи.Аз направих забележка и и казах,че ако знам къде мога да се оплача от държанието им ще го направя.Като немногат да работят с хора да не работят.И тя снежинки тона,но това не е хубаво в крайна сметка те получават заплата от нашите пари.Надявам се да има справедливост
+1
 
 
Това не е само там, отвратително отношение, опашки като преди 50 г., важни, нацупени, обикновенно не всички служители обслужват клиенти, бавят се умишлено, натискат да не плащаш с карта, а на гишето на банковия клон. Защо? Сложна процедура, която ги затруднява, попълват моите данни, като картодържател, защото плащам на друг човек услугата и какво значение има това, кой плаща??? В банката има и комисионна.
на 27.07.2022 г.
0
 
 
Ако искате майстори по прикриване на престъпление се обърнете към МВР -Пловдив
+5
 
 
Рибата се вмирисва откъм главата! Сърбал съм им попарата на всички криви лели, които си мислят, че са хванали някой за шлифера като седят на някое гише! В Бургас има администрация за чудо и приказ - любезни, отзивчиви, услужливи! Ама и кмета им е по-нормален.
0
 
 
По институциите обикновено най-човешки се държи охраната. Пълно падение.
0
 
 
Браво на жената,така се прави,с жалба имам предвид,а не само да се мрънка по сайтовете...лошото,е че най-вероятно това е едиствената жалба с/у тия мърши и ще се замете под килима.И аз скоро трябва да вадя паспорти и ако се държат така и аз ще драсна една,но 1во ще ги напсувам.
+5
 
 
Напълно подкрепям написаното. Имам подобни лични впечетления за грубото отношение на тези служителки. Все пак съм изненадана, че са работели и двете. При моите две ходения през последния месец работеше само едното гише. Влиза едната и другата веднага излиза.
0
 
 
Но драга, защо се учудваш? Права си! Така е! За огромни съжаление дъртите ченгета и комунета просто смениха господарите и сега лижат хамерикански дирници, но си остават български задници!
0
 
 
Забелязал съм, че служителките в институциите дори много помагат и са много учтиви с клиентите които не могат да пишат. Направо служителките попълват документите им. Явно в статията става дума за клиенти, които са ходили на училище.
+5
 
 
Както и когато да ми теглиш майните, все е късно...! А, за полицейски началници вече всички знаят.....! И отдавна не е почтително и уважително. Но и те отдавна нямат такова нещо като чест, достойнство, съвест!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Парламентарни избори 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Стрелба в Москва
Бомби в училищата
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: