ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Дама от Пловдив: Клиентите не сме виновни, че те не са удовлетворени от работата и живота си
Автор: Екип на Plovdiv24.bg 14:25 / 02.10.2023Коментари (7)31809
©
Читателка се свърза с екипа на Plovdiv24.bg, за да разкаже за неуспешната си комуникация със служителки на Автогара "Север" и невъзможността й да получи нужната информация от тях.

"Здравейте! Пиша Ви във връзка с едно мое изключително неприятно преживяване с цели две "служителки" на автогара "Север" Пловдив.

Постоянно попадам на статии на потърпевши, които споделят своите мъки от "обслужването" и отношението на такива лица към тях, а промяна очевидно няма. Въпреки това реших и аз да допринеса към общата кауза, защото не е редно милите и възпитани клиенти да получават същото отношение като грубите и невъзпитани такива.

На 29.09 около 11:00 ми се наложи да се обадя във въпросната автогара, тъй като исках да попитам за работното време на служителите и по-точно за това дали и кога имат обедна почивка, за да си направя план, кога да отида без да попадна в нея и да се наложи да чакам тя да свърши.

Позвъних и ми вдигна служителка на средна към преклонна възраст.

Попитах я, дали имат обедна почивка, при което тя ми каза "Защо питате? Какво Ви интересува? Кажете за какво става въпрос".

Аз се опитах да й обясня, че питам, защото искам да си преценя дали ако отида в 12:30, ще мога да си свърша работата, без да чакам. Тя "учтиво" ме уведоми, че ако отида тогава, те ще са в обедна почивка.

Аз попитах от колко до колко часа е тя, но единственото, което получих като отговор, беше само въпросът "Откъде взехте този номер? Той е служебен" (все едно съм я попитала нещо безкрайно лично като например колко килограма е или на колко години е).

Тръгнах да й обяснявам, че преди това съм говорила със служителка от "Градски транспорт" (една от най-милите служителки на света) и тя ми е дала този телефонен номер, за да разбера със сигурност за наличието на обедна почивка.

След като й отговорих това, тя само ми каза "Трябва да затварям, защото имам клиенти", като преди да затвори, успях да изтъкна очевидното - че и аз съм такъв.

Понеже тази информация за работното време ми беше нужна, потърсих друг телефон, на който да се обадя.Намерих такъв и се обадих, надявайки се, че ще ми вдигне друга "служителка". Така и стана.

Тя беше на средна възраст, но имаше същия тон като първата. Отново се разигра същият цирк с първите 3 реплики - "Здравейте!", "Здравейте! Бих искала да попитам дали имате обедна почивка и кога е тя.", "Защо питате? Какво Ви трябва?". Аз започнах пак по същия начин като първия път да обяснявам същото нещо, но този път изречението ми се разви по различен начин - "Питам, защото искам да си направя план кога да дойда, за да... Оххх, оставете. Явно имате лош ден, така че няма да звъня повече". След това разочарование затворих.

Мисля, че е абсолютно крайно време да се сложи край на това безумие. Не може повече "служителки" да си позволяват да се държат така, все едно правят услуга на хората като си вършат работата, за която им се плаща.

Не сме виновни ние клиентите, че те не са удовлетворени от работата и живота си."







Зареждане! Моля, изчакайте ...
+2
 
 
Отивате на място,ахахах,Пловдив да не е село с две махали!?Ако ще ходи на място,госпожата няма нужда да се обажда.А тя се обажда за да отиде на място когато не са в обедна почивка.сГоспожата може да живее или работи на другия край на Пловдив,в Кючук Париж напр.Или може да не е в Пловдив дори.Телефоните са за това,за да се обадиш и да питаш,а не да ходиш на място за информация.Живеем в 21-ви век,а не в Средновековието! Тези две"любезни"служителки трябва да бъдат наказвани,да им тръснат една порядъчна глоба за "доброто"обслужване!
0
 
 
Оплакващата се лелка така и не се е научила да комуникира, но това явно е проблем на околните. Вместо да пита дали имат обедна почивка, може да пита кога е удобно да мине на място. Те сами ще си кажат. То дори няма учтив начин по който да питаш някой дали е в обедна почивка, без да звучи все едно го юркаш нещо, или му задаваш подвеждащ въпрос. Я ми кажете вие учтивите, къде бачкате? За да взема да мина и да видя колко време ще ми трърпите досадните въпроси преди да започнете да се изнервяте.
Сподели какво ново....
на 02.10.2023 г.
+1
 
 
Отивате на място и питате, обикновено имат залепен лист на стъклото с работното време. Информацията от интернет рядко е актуална.
+2
 
 
Извинете, но давате ли си сметка колко неадекватно изглежда "оплакването" Ви? От кого и от какво се оплаквате? Че по Ваше усмотрение сте затворила телефона втория път? Или че не са Ви дали обяснение кога са в почивка? Другият път, вместо да звъните за подобни неща - потърсете в интернет, информацията е налична. Второ, ако все пак предпочетете телефона - не питайте "кога е обедната Ви почивка", а попитайте "какво е работното Ви време" - защото разликата между двата подхода е огромна.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Конфискуват коли на пияни и дрогирани
Парламентарни избори 2023 г.
Променят визията на Центъра - правят го още по-хубав
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: