ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанка: Купуваш телефон за над 2 бона и оставаш разочарован | ||||||
| ||||||
Ето разказа й без редакторска намеса: Здравейте! С огорчение ще Ви разкажа историята за една скъпа покупка, от която останах разочарована. Днес получих телефона си марка Apple, след като го поръчах онлайн от официалната им търговска верига магазини за България. Отваряйки го, видях, че въпросното устройство от едната страна на корпуса е като зажулено, което най-вероятно е фабричен дефект или просто е изпратена мостра, която е стояла в магазина им. Веднага отидох в магазин от тяхната търговска верига, където ми обясниха, че там на място не могат да преценят какво точно е станало и какъв е проблемът. Трябва да го изпратят в техен сервиз, където да го разгледат обстойно, за да установат проблема, което може да отнеме 30 дни. При което те не ми дават гаранция, че ще го заменят за нов, а купувайки си такъв скъп телефон, очакваш, че търговецът ще може да съдейства на момента. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 27.03.2024 г.
0
на 27.03.2024 г.
0
на 27.03.2024 г.
0
на 27.03.2024 г.
0
на 27.03.2024 г.
-1
на 27.03.2024 г.
0
на 27.03.2024 г.
+1
на 27.03.2024 г.
-1
на 27.03.2024 г.
+2
на 27.03.2024 г.
+3
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Голяма банка предупреди своите клиенти
20:49 / 30.04.2024
Старата любов ръжда не хваща
10:26 / 30.04.2024
Нова любов пламна в Hell's kitchen
14:12 / 30.04.2024
Зрител: Владимир Зомбори спечели "Като две капки вода"
21:02 / 29.04.2024
Вижте с какви заплати в бруто "Кауфланд" примамва служители
20:09 / 29.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета