ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Общината си взима акциите от "Градски транспорт"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:32 / 15.11.2010Коментари (8)5595
© Plovdiv24.bg
Общината си иска акциите от "Градски транспорт", научи Plovdiv24.bg. Както по-рано днес писахме окръжният съд осъди шефа на "Градски транспорт" Ангел Батаклиев за неизпълнение на договора за приватизация. Чрез увеличаването на капитала на дружеството Батаклиев преди време намаля дела на общината в "Градски транспорт" от 33% на 3% и по този начин я ощетява с имоти и пари.

Според независимия общински съветник Дани Каназирева в продължение на три години дружеството буквално се източва.

"Предполагам след решението на съда, сега Батаклиев ще иска да обжалва и по този начин само ще се проточи цялата ситуация, но борбата ще продължава. Целта ми е да се върнат акциите на общината в дружеството, а това може да стане само, ако всички заедно седнем на една маса и стигнем до положително решение по казуса", това заяви Каназирева.


Още по темата: общо новини по темата: 244
08.12.2022 »
05.12.2022 »
04.03.2022 »
13.01.2022 »
06.01.2022 »
01.11.2018 »
предишна страница [ 1/41 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Жестоко сте в грешка, първо 9 не е толкова рентабилна, колкото 25, 21 също е супер слаба линия, отделно, Батаклиев ще си плати 1 милион и пак ще си прави каквото иска, защото със Славчо са дупе и гащи, и да не забравяме, че в Пловдив не управлява Герб, а БСП, ВМРО и още някаква измислена партия там, и докато Славчо е на власт, ще е така. ;)
0
 
 
Да ти отговоря ли най-важното, което е пропуснал ПЛОВДИВЧАНИН: Просто Дошков най-накрая си плати къдетоо, колкото трябва, и сега ще вземе рентабилните 26, 11, 9, 17, 21, а Каназирева му ходатайства като адвокат. Всичко това е добре за пътника, "Хеброс бус" има автобуси като на останалите фирми, които са китосани и боядисани в бяло, а кондукторките натирени да чистят стъкла по-добре от собствените си къщи, остава и редовно да се къпят... Та уважаеми пътници- ЧЕСТИТО! На колегите от автобусния бранш- съжалявам- "хеброс'а става "монопол" над Пловдив, ще работим за 500лв на смяна, 800 за 2 смени, ще стягаме вратовръзките и ще плащаме гориво, защото парите за вноски на Ивеко не стигат.
+3
 
 
Ако на the_plovdivian коментара не е достатъчно изчерпателен не знам какво ще е. Тези се сетиха най-накрая, че става нещо нередно с тоя прост градски транспорт.
+4
 
 
За това мазно прасе бяха спряли да пишат и се спотайваше , ама сега нещо пак го заядаха! За акциите много се съмнявам, че ще си ги вземе някой!
+8
 
 
Батаклиев е осъден да заплати неустойка в размер на 1 113 767 лева заради неизпълнение на Договора за приватизация на Градски транспорт. Това е светъл лъч в мащабния грабеж на общински ресурси и предоставянето им на обръч от партийни фирми. А делото беше заведено от Дани Каназирева, по онова време председател на група на общински съветници от ГЕРБ председател на Надзорния съвет на Общинската агенция за приватизация. А иначе ето хронология на тази изключително гнусна кражба. Градския транспорт в, примерно, София, Бургас, Париж, Мюнхен, Прага, Франкфурт на Майн и Виена се осъществява ОБЩИНСКИ ФИРМИ, тъй като това е публична услуга в условията на пълен монопол и това е най-подходящата форма. Отделни линии в тези градове, НАЙ-НЕАТРАКТИВНИТЕ И НАЙ-МАЛКО НАТОВАРЕНИТЕ, понякога се дават на концесия с цел оптимизация на разходите. Така например някоя транспортна или туристическа фирма, разполагаща с много автобуси, по-лесно може да обслужва някоя малко натоварена линия, уплътнявайки употребата на собствената си техника. Какво стана, обаче, в добрия стар Пловдив? През мандатите на най-големия пловдивоубиец и долна гад, синия кмет Чомака в "синята крепост" Пловдив, най-атрактивните автобусни линии в града бяха дадени на "концесия" на частни фирми. Всъщност изцяло нови линии бяха измислени с тази цел. Отделно беше разрешено създаването на маршрутни линии, които са транспортен нонсенс и трудно може да се определят като масов градски транспорт. В нито една централна и западно европейска държава няма маршрутки - такива има само в Турция и предполагам в Афганистан, Пакистан, Индия, Бангладеш и други страни с типичен транспортен хаос и пълна липса на градски транспорт. Самата фирма "Градски транспорт" беше тотално унищожена и разграбена от назначените от синята власт първокласни крадци и боклуци за директори. След като докараха "Градски транспорт" до фалит, крадците му решиха да го спасяват (от себе си), като го приватизират. Естествено, че "приватизацията" беше нагласена, в нея не участваше нито една сериозна българска или международна транспортна фирма и червения общински съветник другаря Батаклиев се сдоби с "Градски транспорт" без да е платил нито една единствена стотинка за нея. А далеч по-платежоспособната фирма Хебросбус на Дошков, който по онова време беше спонсор на ГЕРБ, беше прецакана. Дошков, който нито финансови облаги видя, нито партийна кариера направи, нито го допуснаха да стане депутат, напусна обиден ГЕРБ, а сега между другото е станал спонсор и стои зад "гражданското" сдружение на Дани Каназирева - в негов офис сега, преди любезно предоставен на ГЕРБ, се помещава и развива дейност каназиревото сдружение. Та другаря Батаклиев не само, че не заплати нищо за активите на "Градски транспорт", не само, че излъга, че щял да подари дял на общината, а се опита всъщност да намали дела и от 33% на 3%, но и в същото време финансира изпълнението на приватизационния договор с активи на "Градски транспорт". Т.е. залагайки активи на "Градски транспорт", той взе заеми и се сдоби нови автобуси на лизинг, като остави работниците във фирмата месеци наред без заплати. То така и баба ми можеше спокойно да "приватизира" не само "Градски транспорт", но и "Кремиковци" и какво ли не още. По същият начин, ако си спомняте, другаря-свинар Гергов излъга, че щял да вложи над 100 милиона собствени пари в Панарира и щял безплатно да оправи всичко, дето му подариха. Най-долни лъжи, подли измами и гигантски кражби чрез политическа корупция в огромни размери - с това можем да характеризираме "бизнесмените" и другари от партията на труда Гергов и Батаклиев.
на 15.11.2010 г.
+7
 
 
Комунистите власт и пари с кръв ги вземат и с кръв ги дават
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Парламентарни избори 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Стрелба в Москва
Бомби в училищата
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: