ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Отново проблеми с "Blizoo" | ||||||
| ||||||
На 15 декември сключил нов договор с кабелната компания за година и половина. В пакета програми, включени към договора имало и три канала с НD резолюция и смяна на досегашния модем с Wi Fi модем. "От офиса на "Blizoo" ми обясниха, че тази резолюция изисква смяната на цифровия приемник, който имах до сега. Служителката на компанията записа моят телефон за обратна връзка и каза да очаквам обаждане от техник, за да осигуря достъп до дома си. Попитах в какъв срок ще стане това и ми се отговори до 2, 3 дни",а чаках близо 10 дни да ми се обадят", оплака се възмутен абонат на компанията. Нашия читател ще чака до 28 декември да му сменят цифровия приемник и Wi Fi модема, за да може от тогава да гледа НD каналите и да използва безжичната връзка, за които обаче си плаща от 15 декември. |
Още по темата: | общо новини по темата: 66 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/11 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 24.12.2010 г.
+1
на 24.12.2010 г.
0
на 24.12.2010 г.
+1
на 24.12.2010 г.
+2
на 24.12.2010 г.
0
на 24.12.2010 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Наричат го "плод на паметта"
10:37 / 17.04.2024
Важни съвети при плащане с карта онлайн
14:19 / 17.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета