ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Тролеите на Батаклиев - в батака! Спират ги?
Автор: Екип Plovdiv24.bg 17:16 / 14.02.2012Коментари (25)8729
© Plovdiv24.bg
"Много сериозни са проблемите напоследък с тролейбусния транспорт в Пловдив и затова да не се изненадат гражданите, ако през лятото на тази година такъв вече престане да има", заяви в интервю за Plovdiv24.bg кметът Иван Тотев. Той поясни, че санкциите за фирмата приватизатор, собственост на бившия общински съветник от БСП Ангел Батаклиев, са жестоки, тъй като има неизпълнение на курсовете.

Припомняме, че преди време зам.-кметът Александър Държиков каза за Plovdiv24.bg, че е песимист относно възстановяването на тролейбусния транспорт в Пловдив. Той уточни обаче, че все пак органът, който трябва да вземе окончателното решение за това, е Общинският съвет на Пловдив.

Във връзка с това, преди време кметът Иван Тотев е поискал пълната документация относно приватизационния договор на "Градски транспорт", а Държиков поясни, че според доклад на консултантска фирма по транспортния проект за града тролеите са технически остарели, движат се почти празни и замърсяват околната среда.

"Заключението на фирмата сочи, че трябва да се вземе решение или за отказване от този вид транспорт, или да се обнови тролейбусният автопарк", заяви още зам.-кметът.



Още по темата: общо новини по темата: 159
28.09.2022 »
01.07.2022 »
25.04.2022 »
22.10.2021 »
21.10.2021 »
20.08.2021 »
предишна страница [ 1/27 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+4
 
 
не е необходимо тролейте да са от този тип ...ИКАРУС, големи ,тежки трудно движище се в града .Сигурно има нови по малки , икономични и рентабилни ..Но този вид транспорт си има място в града !!!!
0
 
 
баташки,батаклиев,доцента йорданов,странджев и ощие много други - все червени муцуни,които смучат града!А такава глупост - при създадена контактна мрежа и огромното замърсяване на града,по което сме на първо/!/ място в страната,да се ликвидира най-екологичния транспорт,само в болните глави на пловдивските *спИцИалисти* може да се роди!
+3
 
 
Кавал съм го и преди, ще го кажа и сега- за бавните тролеи е виновна мрежата. Ако се смени, няма да са бавни. Доколкото знам, на ВХ не им е стигал ток. Ако токът по мрежата е бил 800V, то никой нямало да може да ги стигне по скорост. Заурерите обаче и при нисък волтаж са стрели. И спрете да ми говорите глупости, че замърсявали околната среда.
+4
 
 
А къде точно напоследък да се движат тролеите,като булевардите от двулентови станаха еднолентови поради прекрасното почистване на града от снега.Все пак някакси тези тролеи трябва да стигнат до жиците,за да вървят,а това е невъзможно на доста места.Да не говорим,че тази мрежа е от нашето детство и до момента общината не е извършила обновяването и/тъй като това е нейно задължение/,а непрекъснато прехвърля топката на превозвача.Не че Батаклиев е идеален,но все пак всеки трябва да си поеме отговорноста.
0
 
 
НЯКОИ ЩЕ НАМАЖЕ ОТ МАТЕРЯЛНАТА БАЗА НА ТРОЛЕИТЕ МАИ МАИ :-))))
+4
 
 
ВЪЗДУХЪТ В Пловдив ЩЕ СТАНЕ ЛИ ПО ЧИСТ КАТО НА МЯСТОТО НА ТРОЛЕИТЕ СЛОЖИТЕ РЕЙСОВЕ ЗАД КОИТО НЕМОЖЕ ДА СЕ ДИША ОТ ПУШАЦИ ДОРИ И ВЪТРЕ В КОЛАТА ЗАД ТЯХ? ТОЛКОВА ЛИ Е ГОЛЯМА РАЗЛИКАТА В ЦЕНАТА ДАЛИ ЩЕ КУПИТЕ ЕДИН РЕИС ИЛИ ЕДИН ТРОЛЕИ?
+2
 
 
МАХНЕТЕ СТАРИТЕ И ГИ ЗАМЕСТЕТЕ С НОВИ!!!
+6
 
 
Правителството на Борисов неминуемо ще сключи договор за строеж на нови АЕЦ.Световните запаси от нефт ще се изчерпат ,а цената на бензина и нафтата ще расте в близките десетилетия. Това ,като се има предвид и че електричеството е екологично далеч по-чисто ,означава ,че са необходими субсидии за оптимизиране на тролейбусния парк/по-малки тролейбуси / ,преценка по кои пловдивски булеварди те да се движат-примерно в Тракия,оста Централна гара -Васил Априлов -бул. България ,Централна гара -бул. Руски -гара Филипово,Брезовско шосе ,Цар Борис 3 - Сточна гара -Тракия,Тракия-бул. Санкт Петербург -Христо Ботев- Коматевски възел-Въстанически,Стадион Пловдив -6-ти септември - Туб болница и вероятно други.Трябва да се мисли и действа в перспектива .Животът е съществувал в Пловдив хилядолетия , а на повечето управляващи не повече от 2 мандата.И едва ли има значение кой ще е собственикът и тролейбусният транспорт ще се стопанисва от Община Пловдив или частно лице. Необходими са политическа воля ,инвестиции и отговорност.Този проблем засяга десетки хиляди пловдивчани и към него трябва да се подходи с чувство за отговорност и ако е необходимо с референдум.
+7
 
 
Обновете парка ! Неможе да затриете такъв вид транспорт, който е водещ в редица големи градове, както в България, така и по света !
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Купа на България, сезон 2023/2024
Акция на ДАНС и КПКОНПИ, обискираха дома и офиса на шефа на Митниците
Първа лига, сезон 2023/2024
Парламентарни избори 2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: