ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пътничка в градския транспорт: Почувствах се унизена!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 07:05 / 25.05.2012Коментари (35)13945
© Plovdiv24.bg
Снимка: Архив
"Пиша ви, за да се оплача от непоносимото отношение към гражданите в масовия градския транспорт" - това е част от поредното писмо, което получаваме на редакционната поща на Plovdiv24.bg, свързано с тази станала проблемна в последните години тематика. Вижте целия сигнал, който Антоанета Божинова ни изпрати, а случая оставяме като повечето подобни такива без коментар.

"Възмутена съм и ядосана от отношението на шофьора и кондукторката по линия №4 с регистрационен номер РВ 9564. На 16 май сутринта около 9 часа се опитах да се кача на същия този автобус от спирка в "Тракия". Използвам думата "опитах", защото да се качиш се оказа трудно.

Тичайки срещу рейса, в опита си да се кача на него, видях само как шофьорът ме гледа и се смее. В момента, в който стигнах отворената врата, тя се затвори пред носа ми и автобусът потегли. Не отдадох голямо значение на случая, защото тези ежедневни подигравки с пътниците са нещо нормално в градския транспорт. 

Днес обаче се качих на същия автобус от последна спирка на новата сграда на ПУ "Паисий Хилендарски" и кондукторката дойде и най-грубо ми се развика, че музиката, която слушам чрез слушалките на телефона ми, се била чувала. Почувствах се унизена. Смятам се за културен човек и за мен не е нормално в рейс да ми бъде правена забележка за музиката, която слушам чрез слушалки, особено ако в същия този автобус шофьорът говори по телефона, докато превозва пътници. Сигурна съм, че има далеч по-фрапантни случаи от моя, но наистина смятам, че когато човек плаща за услуга, то тази услуга трябва да е на ниво".



Още по темата: общо новини по темата: 330
26.03.2024 »
12.01.2024 »
08.01.2024 »
07.12.2023 »
06.10.2023 »
09.09.2023 »
предишна страница [ 1/55 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+4
 
 
Аз също имах проблем преди време с линия 37. Въпросната кондукторка ме унизи пред целя автобус който беше претъпкан, за това че съм платил 1лев по 5, 10 и 20 ст. Искара ме просяк едва ли не. Тогава изпратих официално писмо до фирмата Хебросбус, че при такава следваща постъпка от страна на техен служител ще съдя фирмата. Няма смисъл да съдиш работник, който е малоумен и от цялата работа другите няма да си вземат поука, а фирмата няма да реагира изобщо. За това е правилно, както в другите държави се прави, съдиш фирмата, която носи отговорността за поведението на работниците по време на работа. Със сигурност след това фирмата ще предприеме възпитателни мерки за работниците си.
+3
 
 
И разбира се, отново автобус №4. Пътувам 4 години с този автобус и мога да кажа, че съм свидетел на МНОГО неща. Ужасно държание.. особено шофьорите, които разговарят постоянно по телефона, не изчакват клиентите си, държат се неприлично и унижават , както и в случая, хората.
-4
 
 
той шофьора си е спрял май на спирката и си е качил пътниците ама някаква овца че е тичала на някъде с слушалки в ушите и той че не е разбрал че май иска да се качва Е ПРОБЛЕМ услугата за която даваме едно левче от години а горивата се качиха двойно - НЕ ЗАПОЧВАМЕ ЛИ ПРЕКАЛЕНО МНОГО ДА ИСКАМЕ ЗА НЕЯ други пък искаме да имаме разписание вместо да чакаме на спирките за тичащи пътници към автобуса днешно време кой не говори по телефона по време на движение и съм сигурен че и баща ти го прави го прави докато си ходите на село
0
 
 
човешкият фактор е налице във всички случаи :)станал на криво сутринта човешкият фактор и така ... пък и цял ден да се разправяш с човешки фактори nak не е работа ...
0
 
 
Който приема поведението на кондукторката, бая е попил от комунизма. А и може би му липсва онова така добре "наредено" време. Как ще ви пречи какво се чува от слушалките - нормални ли сте? Та нали за това са слушалките - да слушаш каквото искаш КЪДЕТО СИ ИСКАШ. Чувало се било - голям праз, та нали слизаш след няколко спирки. Нямате ли нещо, което да осмисли денят ви, та винаги да гледате критично непознатите, различни от вас ? Или искате всички да сме еднакви като изляти от калъп? А може би чалгата в автобусите ви харесва, а? Дразнели се и че хората говорели в автобуса по мобилния телефон - е нали за това се нарича МОБИЛЕН. Не гледайте стикерите със задраскани мобилни телефони - те са поставени преди 15-20 години когато са произведени автобусите и когато се ползваха мобифони, които пречат на радиостанцията на автобуса. Псевдо възпитанието от соц режима е промил толкова мозъци, за които е нормално всичко друго, но не и човек да се държи нормално и естествено - тук тревата не се гази и пенсиите гледат на кръв ако някой го направи, докато в нормалните държави е нормално да се разхождаш по тревата в парка, да полегнеш, да пийнеш бира и каквото и да е друго нормално нещо. Не бъдете коне с капаци !!!
+2
 
 
ами права е кондукторката да ти направи забелжка ако си надула музиката в слушалките , и околните да е слушат , отделен е въпроса че има кондуктори и шофьори на които света им е все крив и си го изкарват на хората. Нямаме култура за съжаление
+3
 
 
Преди 2 дена се возих в маршрутка номер 4 и когато наближи спирката , на която трябваше да сляза казах " На спирката , ако може " следователно , водача я пропусна , след което аз повторих и той ми отвърна с " Разбрах" и спря на следващата ... пълно е със селяни !
+6
 
 
това със слушалките е уникално дразнещо хората около теб не са длъжни да слушат това което ти продънва главата и аз бих ти направил забележка!културата на българина на обществени места е уникално ниска разберете рейса не е да си говорите на висок глас за тъпата сапунка от снощи в рейса не се разговаря на висок глас по gsm кои коя зарязал не се слуша музика която се чува така сякаш още не си излезнал от БАРА от снощи!И жалкото е,че това го правят все млади хора на по 19-20г. никакво възпитание !А ЗА НЕКУЛТУРНОТО ОТНОшЕНИЕТО(КОЕТО БЕЗСПОРНО ГО ИМА) НА СЛУЖИТЕЛИ НА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ СИ ИМА ОБщИНА КОЯТО СЕ ГРИЖИ ЗА ТОВА КАКВИ ФИРМИ РАБОТЯТ И ОБСЛУЖВАТ ГРАЖДАНИТЕ НА Пловдив!!!!!
+8
 
 
карайте си колелата и да не ви пука кво става по рейсовете,като вали дъждец-съберете се двама-трима ни си фанете такси. това е моя съвет.
+7
 
 
Това им е редовен номер- да затварят вратата под носа на гражданите точно 1 стъпка, преди да се качат в автобуса!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Парламентарни избори 2024
Волейболен клуб Виктория Волей (Пловдив)
49-ото Народно събрание
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: