ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Пуснаха в експлоатация още 36 км от АМ Тракия - от Нова Загора до Ямбол
Източник: Plovdiv24.bg 20:33 / 12.07.2012 Отпечатай Изпрати
©
"Благодарение на проекти като този правителството дава поминък за регионите. Много инвеститори проявят интерес към България заради развитието на инфраструктурата ни". Това заяви министър-председателят Бойко Борисов след като пусна в експлоатация Лот 3 "Нова Загора - Ямбол" от автомагистрала "Тракия".
Според г-н Борисов доказателство за думите му е новият завод за производство на автомобилни части, който ще бъде построен от японска фирма в региона и чрез който първоначално ще бъдат осигурени нови 200 работни места, с тенденция те да нараснат до 1800.

"Знаете, че 17 км. от магистрала "Тракия" бяха разрушени и построени отново, защото при проверка бяха констатирани нарушения. Разчитам, че ще се строи качествено, за да не се повтаря повече това. Въпреки всичко, нашият кабинет спази обещанието си и ЛОТ 3 беше пуснат в експлоатация близо два месеца по-рано", категоричен е премиерът Борисов.

"Няма друга магистрала като "Тракия" в Европа. Тя отговаря на най-съвременните изисквания на еколозите", допълни премиерът. Той съобщи, че този участък е един от най-хубавите, позволяващ развиване на високи скорости. "Нека да си пожелаем да няма жертви на пътя и безаварийно пътуване на хората, ползващи новото трасе. С този проект откритите нови автомагистрални участъци от началото на месеца стават 67.5 км.", каза г-н Борисов.

"За по-малко от 2 години имаме чисто нова качествена екологична магистрала - почти 70 км., изградена изцяло с европейски средства, отговаряща на всички европейки изисквания", каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова. "Това е инвестиция в чисто нова магистрала, която развива туризма, връзките между градовете и създава нови работни места. Само по време на строителството на АМ "Тракия" тук работиха 2000 души, а в най-пиковите моменти - 3000 души. Тези семейства изкарваха своята прехрана, работейки тук и полагайки много усилия", подчерта още тя.

Премиерът каза, че строителството на магистралата продължава да изпреварва графика и в рамките на няколко седмици ще стигне до Петолъчката.

Проектът "Доизграждане на АМ "Тракия" Лот 2, 3 и 4" се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз чрез Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г. Общата дължина на участъка от Нова Загора до Ямбол е 35.7 км., а стойността на обекта, е близо 134 млн. лв. с ДДС. Трасето преминава през територията на две области - Сливен и Ямбол.

Построени са 18 съоръжения - 7 селскостопански надлеза и 3 подлеза; мост и пресичане с ж.п. линия "София - Бургас". За опазване на прелетните птици са поставени специални мрежи, оцветени с ярък контрастен цвят. Целта е безопасният полет на птиците на около 4 метра.

Автомагистрала "Тракия" е част от общоевропейския транспортен коридор VІІІ и Трансевропейската магистрала. Нейното изграждане е приоритетен инфраструктурен проект с национално и международно значение.


Още по темата: общо новини по темата: 267
13.07.2018 »
15.06.2018 »
14.06.2018 »
08.06.2018 »
06.06.2018 »
31.05.2018 »
предишна страница [ 1/45 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Смешна работа, безбройно много българи работят като мене, като шофьори, и преминават хиляди километри по магистралите на Европа. завръщайки се в родината поне на мене ми е тъжно!!! От Пловдив съм, няма да съм шовинист на дребно, но е страшно тъжно, и те заливат мрачни мисли от момента в който кацнеш на Летище София и продължиш към роднито място, в моя случай Пловдив, или за където и да е... Просто имаш чуството че си в дупка, неясна маркировка, невидими знаци... Убеден съм че това не е само мое усещане! Да не говорим за малките населени места. Не е нужно да измисляме топлата вода, просто добро желание и споделяне на опита на дугите стани в съюза. Европейския имам пред вид. За мене, а и смятам, че и други ще ме подкрепят, за момента Испания има на-добра пътна мрежа, а за малките населени места, селцата френския вариант е перфектен, направено е така че и с велосипед неможеш да превишиш скороста. Просто трябва тези от които зависи да се поогледат, ще е перфектно за всички, а и тъжната статистика с некролози ще е по-малка!!! ТЪЖНО Е!!!!
+1
 
 
Много, ясно няма как да те пуснат да минеш като все още не е пусната отсечката. Мал шанс! Типично за българина да се оплува всяко хубаво постигнато нещо. Е занто
+1
 
 
Всичко това е една поза за снимка,минах от там към 16.30м обикалях 30 км. до Ямбол никакви знаци никаква сигнализация не ни пуснаха и на магистралата защото Бойко щял да идва.Той идва от София, а ние от Бургас не разбрах какво ще му пречим и защо тези полицай са там от 08часа сутринта, то бяха шатри и фирми за дистрибуция на вино чак опашки имаше !!!!!!!!
+6
 
 
Аз нещо не мога да разбера тия"критици".Направиха ли магистралата-направиха я!Ще бъде ли от полза на всички-ще бъде!Да сравним нещата-Станишев или Симо ментата направиха ли нещо за магистралите или окрадоха парите-не,нищо не направиха и окрадоха парите.Тия хора работиха толкова време-имат ли работа-имат!Станишев даде ли милион и половина за "хидроуслуги"на Доган-даде!Окрадоха ли парите с Вальо Топлото-окрадоха.Взимаха ли огромни бонуси-взимаха,но не върнаха нищо.Кабинета на Борисов взе бонуси но ги върна!Който не поиска да ги върне-си тръгна!Нямало пари за образование-ами по тоя въпрос се обърнете към тъй наречената нова трета политическа сила-комуниситческата метреса Кунева-именно тя подписа тия договори за образованието!Когато нищо не се правеше по времето на Симо ментата,серГЕй,а само се крадеше-бешепо-добре,май?Когато наиситна се виждат някакви резултати-почваме отново да сме недоволни?Защо?Че къде по света магистралите са вечни и не се нуждаят от ремонт?А в края на краищата -на който не му харесва магистралата-ами да не кара по нея!
-6
 
 
Коментарът е скрит (покажи)
Отговори (1)
+3
 
 
Развитието на инфраструктурата трябва да става със замисъл и без да се унищожава околната среда.Веднъж разрушена,връщане назад няма.
на 13.07.2012 г.
-1
 
 
Идеята че инфраструктурата развива икономиката , а не -обратното , което е нормалното ... показва дълбокия примитивизъм на тия , които ни управляват. Пък тя и една инфраструктура...
+1
 
 
Абе вие тъпаци не схващате ли че автомагистрала Тракия както и високоскоростните жп отсечки до Свиленград и Бургас са от огромно значение за развитието на Пловдив и региона?!?Какви софиянци какви пет лева?Стане не стане приказка и изведнъж от храстите изкачат софиянци!Смея да твърдя че познавам историята на Пловдив сравнително добре.Винаги досега Пловдив е бил малко или повече низвергван и загърбван от управниците.За първи път на нашия град се обръща такова специално внимание.Трябва да сте много слепи прости и дезинформирани за да не го виждате!Майната му на Бойко днеска го има утре го няма просто вижте какво се случва около вас!
+1
 
 
Добре,О.К... А кога ще започнем да получаваме пари от Еврофондовете за преодоляване на бедността и ниския жизнен стандарт,така,както сега за магистралите?...
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2018 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Хороскоп за деня
национален отбор по футбол
ДЮШ на Локо, сезон 2017/2018
ТВ и шоу сезон 2018/2019
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Какво трябва да е бъдещето на летище Пловдив?
Общината да го вземе и да го направи хубава концесионна процедура
Общината да го вземе и да го управлява сама
Да се даде на "местния консорциум" ПИМК-Сиенит–КЦМ
Да остане държавно
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: