ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Клиентка: "Технополис" са некоректни, но няма да им мине номерът!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 06:40 / 25.06.2014Коментари (106)52272
©
Читателка на Plovdiv24.bg си купува нов телевизор, но след по-малко от 24 часа той спира да работи. От магазин "Технополис" отказват замяна, а предлагат уредът да бъде закаран на сервиз. Ето и историята на огорчената жена без редакторска намеса:

Здравейте. Пиша с идеята хората да разберат колко некоректни са от магазини "Технополис". В събота след обяд закупихме от техен магазин телевизор. Прибрахме се, пуснахме го, работи си цяла вечер и на следващия ден блокира и край, спря да работи. От магазина ми отказват замяна, защото съм нямала кутия... Можело да го пратят на сервиз, но не могат да ми го заменят. Което значи да чакаме 30 дни сервиз, което за мен е пълно безумие при положение, че уредът не е работил и 24 часа. Това следва да значи, че той си е бил повреден или дефектен и са ми го пробутали. 

Ако беше изкарал седмица или месец, да го пратя на сервиз без разправии, но в тази ситуация не съм съгласна. Излизат ми с номера, че имало сериен номер и информация за конкретната бройка на кутията. А защо никой не предупреждава "пазете си кутията, защото еди какво си?". Всички казват "пазете касовата бележка и гаранцията".

Другият въпрос, който изниква, е защо ако тази информация на кутията е толкова важна, защо я има само там, защо не е залепена на гаранционната карта или на самия уред? 

От магазина заявяват, че без кутия не могат да върнат стоката на производителя, ок. Свързах се и с тях. Хората казаха, цитирам: "Ние амбалаж не събираме", което какво значи - че ме лъжат. 

Щом човекът на телефона каза, че според него настояват толкова за една кутия, за да могат после да го пробутат на някой друг... В Закона за защита на потребителите никъде не пише нищо за опаковката на стоките. 

При рекламации и замяна се споменават само касова бележка и гаранционна карта. От Комисията за защита на потребителите ми казаха същото, което какво значи, потвърждава се, че ме лъжат. 

В крайна сметка от магазина се инатят и не искат да го подменят без кутия и искам или не ще трябва да го дам на сервиз, няма да ме обезщетят по никакъв начин за некачествените им стоки, ще си изчакам ремонта, не се знае дали ще работи след това и какво правим тогава, трябва се съдим с магазина ли. Попитах ги, след като им е толкова важно защо не предупреждават клиентите да си пазят кутиите.

Отговорът беше, че не били длъжни, а аз длъжна ли съм да знам, че на Вас, уважаеми, Ви трябва проклетата кутия??? Ами ако си купя още 10 уреда от Вас и трябва да запазя кашоните, какво ще се получи, ще ги струпам в средата на хола и ще ги прескачам, защото на Вас Ви трябват ли? 

А дали Вие, уважаеми, си пазите кашоните от нещата, които сте си закупили? Според мен целият проблем идва от това, че в България никой не си търси правата. Всеки си седи и си мълчи и прави това, което му се каже. 

Следователно в случая тези от магазина си ме разиграват, докато аз не кажа "Оф, добре, предавам се". Да, но няма да стане. Хора, търсете си правата и не позволявайте да Ви правят на маймуни. Има закони и са общодостъпни, четете, интересувайте се, защитавайте се. Когато няма кой да ни защити, трябва да се борим сами.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
+2
 
 
Аз съм авторът на статията. Искам да кажа на всички, че в крайна сметка резултата от всичко е положителен. От магазина се отнесоха сериозно и коректно и се заеха с решаването на проблема. Както обсъдих и с тях и аз имам вина, че съм си хвърлила опаковката, но и те не са предупредили, че е толкова важна. Както и да е, случая за сега се развива в положителна посока и нещата ще бъдат оправена, макар и без толкова важната кутия. Колкото до коментарите тук. Положителните и отрицателните, живеем в свободна страна и всеки има право да изразява своето мнение по един или друг начин. Не можем да налагаме собственото си мнение на някой друг, нито пък на нас да ни бъде наложено. Ще си пазя кашончета, кутийки и т.н., тези които до сега не са ги пазили /като мен/, май ще им се наложи да започнат да го правят, колкото и да не им се иска, явно наистина се налага. Все пак се надявам да нямам повече такива проблеми и никой от Вас да няма. Успешен ден.
-2
 
 
Всички опаковки от стоките които съм купувал си ги пазя докато тече гаранционния срок. Колкото и да ми пречат. 'Щото съм чел.
+1
 
 
Като не е запазена кутията няма замяна. Четете си гаранционните условия в книжките и в самите гаранционни карти. Всичко което съм купил от въпросния магазин в гаранционните карти и самите инструкции пише да се запази кутията и опаковката на устройството. Не пазя само кутиите на дребни вещи като мишки, флашки и тем подобни. Вярно е, че заемат много място, но всеки сервиз приема стока само в оригиналната опаковка. Ако пък случайно това не е упоменато на гаранционната карта, то се подразбира и от само себе си. Ако си купите хляб и е мухлясал, без плика ли ще го върнете? Кутията има данните от стикера на устройството, но е и показно за съхранението на устройството. Това, че телевизорът е работил 24 часа е само признак, че има дефект, за който отговорност си носи производителя. В момента на покупката се тества устройството и то пред клиента. Ако това не е направено от консултанта, не купувате.
+4
 
 
бобо и ти си алчен мизерник като тях, имах приятел който работеше в технополис и ми е казвал че това е ежедневие там но имат здрави адвокати и с подкупи тук и там се оправят
на 25.06.2014 г.
+3
 
 
То май излиза,че трябва да вървиш с адвокат при всяка покупка,все се подписва нещо,което не е съвсем коректно ,все клиентът е виновен,каква е тази търговия?
СВЕЩЕНОТО ЧЕРНО-БЯЛО РАЙЕ СЕ НАДЯВА НЕ НА ТЯЛОТО, А НА ДУШАТА! И ТО НЕ СЕ ПРОДАВА И НЕ СЕ ПОДАРЯВА: ЗА НЕГО СЕ ВОЮВА, ЗА ДА ГО ЗАСЛУЖИШ ПРЕД ТЕЗИ ФЕНОВЕ, КОИТО НАЙ-ДОБРЕ ЗНАЯТ ЦЕНАТА МУ!
на 25.06.2014 г.
-1
 
 
Нормално е да не го заменят без кутия. Мен ме предупредиха за първи път преди повече от 10 години за това че трябва да си пазя опаковката. Вината в случая е на продавачите в магазина, трябва да ги инструктират да напомнят на клиентите за тези неща.
-3
 
 
Абе госпожата от статията. И моята фирма продава телевизори, но ако ми докараш телевизора без оригиналната транспортна опаковка и твоя номер няма да мине. :D Не я били предупредили ? Че то си е нормално да си пазиш опаковката на продукта.
+9
 
 
Аз лично в тази "верига" вече не влизам и не само в тази. И кабел няма да си купя от там. Взех си лаптоп за 2500 лева, изгоря му дъното, пратиха ме на сервиз, от там ми унищожиха гаранцията, защото бил заливан, дори ми го показаха разглобен. Допускам умишлено залят в сервиза, защото по дъното имаше толкова много вода, че само леко да го наклониш и ще напълниш чаша, а аз определено не съм го мокрил или заливал. Направиха ме на маймуна. Поискаха ми 800 лева за ново дъно или 300 лева за 2ра употреба (рециклирано). Поръчах си второто. Мотаха ме 3 месеца докато си получа лаптопа ремонтиран, с нова три месечна гаранция. Точно след 3месеца и една седмица лаптопа се скапа по абсолютно същия начин. Обърнах се към фирмата производител. Накараха ме да им изпратя компютъра. Върнаха ми го след точно 28 дни работещ и всичко беше за тяхна сметка, дори транспортът. Единственото, което ми поискаха беше копие на касовата бележка. До ден днешен не съм си купувал техниха от подобна верига и не защото магазинът е виновен за дефектите на стоката, която не е произведена от тях, а заради отношението клиент/търговец.
+6
 
 
и техно маркет не са от най- коректните.купувам си фурна работи 10-15 дена и спира,нося я на ремонт не става(нямали части),ще ми я сменят с нова отивам няма от този модел предлагат ми други с доплащане,аз не се съгласявам и ми дават ВАУЧЕР за сумата,искам си парите те ми казват че пари не връщат и след много разговори с разни там управители пари не ми върнаха.Мисълта ми е че ме принудиха да си купя стока от тяхният магазин .
+9
 
 
До колкото прочетох коментарите,много хора бъркат гаранционният срок,със срока от 14 дни в който можеш да върнеш дадена стока.В случая от Технополис са си прави, ако искаш да върнеш дадена стока в рамките на тези 14 дни,ти трябва да е върнеш във видът в който си е купил, демек с опаковката и касовата бележка (това е директива на ЕС).А за гаранционният срок оригиналната опаковка не ти трябва,там е важна само касовата бележка.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Аматьорски футбол
Детско-юношески футбол
Матури 2024 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: