ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
От EVN измислиха още един начин да ни казват кога ще ни спират тока
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:42 / 22.05.2015Коментари (20)10827
© Plovdiv24.bg
EVN
3 адреса в Пловдив

6 коментара за EVN
EVN България разширява начините за информиране на своите клиенти за предстоящо изключване на електроснабдяването заради неплатена в срок фактура за потребена енергия. Тази стъпка следва политиката на дружеството за максимална информираност на клиентите и е в изпълнение на законовите изисквания.

Освен информация във всяка фактура и касов бон за сроковете за плащане, от днес EVN България предоставя и обща информация за предстоящо преустановяване на електроснабдяването поради неплатени суми за консумирана електроенергия на своята интернет страница www.evn.bg - http://www.evn.bg/Chastni_klienti/EVN-Online-plus/ZE38z.aspx . 

В публикувания списък всеки клиент може да извърши проверка за своя обект чрез търсене по клиентски номер или въвеждане на ИТН (измервателна точка номер). Актуализация на списъка се извършва регулярно съгласно сроковете за плащане.

Предоставяната от EVN България информация е съобразена с изискванията на Закона за защита на личните данни и съдържа единствено клиентски номер, ИТН (измервателна точка номер), населено място и улица (без номер). За по-лесна ориентация населените места по градове и села са представени в азбучен ред. Уведомяването за неплатени задължения, поради които има вероятност да бъде преустановено снабдяването, се извършва най-късно 3 дни предварително.

Друга опция за известявяне е предоставяната от дружеството безплатна услуга чрез абониране за получаване на персонална информация по SMS и имейл. Чрез тази услуга клиентите получават автоматично безплатен SMS или имейл за наличие на просрочени неплатени задължения за консумирана електроенергия, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. 

Известяването се получава също поне 3 дни преди прекъсване на снабдяването, което позволява клиентите да бъдат своевременно информирани за свои задължения и да предприемат мерки за тяхното погасяване.

Услугата SMS или имейл известяване се заявява лесно и удобно по един от следните начини - по имейл на info@evn.bg, по поща или в EVN Офис. До момента над 58 000 клиенти са регистрирани за услугата.

Ползите за клиентите от SMS или имейл уведомяване са: 

• удобно и бързо уведомяване за просрочени задължения за консумирана електроенергия
• намаляване на възможността от прекъсване на електрозахранването поради неплатена фактура
• предотвратяване на разходи за възстановяване на електрозахранването, преустановено поради неплащане.

Всеки клиент може да получи персонална информация за своите задължения също и чрез е-платформата "EVN Oнлайн плюс" на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx, както и на денонощния телефон за автоматична проверка на сметка - 0700 10 207 или в удобен EVN Офис.

EVN България напомня, че официалните срокове за заплащане на консумирана електроенергия са:
o I група клиенти - от 1-во до 15-то число на месеца
o II група клиенти - от 11-то до 25-то число на месеца.

Начините за плащането на задължения за потребена енергия включват:

- директен дебит
- заплащане по всяко време на денонощието през онлайн платформата "EVN Онлайн плюс" на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx
- интернет банкиране; чрез банкомат, Epay; Transcard; SMS
- заплащане на каса в салоните на "Български Пощи" ЕАД
- заплащане на касите на Easypay.



Още по темата: общо новини по темата: 235
28.07.2022 »
28.04.2020 »
25.04.2020 »
01.07.2016 »
01.07.2016 »
30.06.2016 »
предишна страница [ 1/40 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
""предотвратяване на разходи за възстановяване на електрозахранването, преустановено поради неплащане"" преди една седмица на мой приятел му спряха тока- по погрешка (техника бил объркал абонатите...) . Караха го да донесе фактури за платен ток... и накрая го накараха да плати 20лв. за включване! Никакво предизвестие, не им пука за това че му заминаха хранителните продукти, не им пука, че си изтърва работото място, поради липса на Интернет цял ден. Е ДА КЛЕПОУХ пИ аР ... ТОЙ НЕ Е МАНГАЛ. Туй само мангалите може да не плащат ток без да ги спират с години. Цяла статия сте написали, а сте обикновени смешници. Карали го да пише молба до директора на Енергото и тн. за да го включат безплатно... но евентуално на следващия или по-следващия ден!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Купа на България, сезон 2023/2024
Великден 2024 г.
ВК Марица, сезон 2023/2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: