ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанин изригна: Посещението на ул. "Волга" за лични документи е някакъв ад!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 07:35 / 26.07.2015Коментари (24)9570
© Plovdiv24.bg
За бавни процедури по издаването на документи за самоличност в Пловдив и по-специално на улица "Волга" пише чиаттел на Plovdiv24.bg. Предаваме думите му без редакторска намеса:

Пиша Ви във връзка с изключително ненормалната и неорганизирана работа на паспортен отдел, намиращ се на ул. "Волга", както и липсата на желание за подобряване обслужването на гражданите.

Приложено Ви изпращам писмо, което им изпратих на 14.07, в което описвам конкретна случка и на което все още не съм получил отговор.

Умолявам Ви за съдействате относно облекчаването на тези дългогодишни мъки, на които са подложени пловдивчани. 

Писмото 1:1

Уважаеми Г-н Директор,

Уважаеми Дами и Господа, 

Пиша Ви във връзка с посещението ми в паспортен отдел, намиращ се на ул. "Волга" в Пловдив.

Бях задно със съпругата си и двете си деца, като искахме да подадем заявления за издаване на червени паспорти на децата.

След като чакахме около един час и на опашката бяхме останали ние и още едно семейство с малко дете, в 17:25 часа човекът от охраната пусна списък с оставащите хора, за да може същите да минат първи на следващия ден.

Помолихме да изчакат и да ни обслужат, но вече повечето служители си бяха тръгнали и изключили компютрите. След 10-15 минути разговори, през което време можеше да бъде обслужено поне едно семейство, се отказахме и си тръгнахме.

Да, бяхме обслужени първи на следващия ден, но това наложи да си вземем отпуск за още един ден.

Приложено Ви изпращам "Наредба за административното обслужване".

Моля, обърнете внимание на следните точки: 

"Чл. 2. (1) Административното обслужване се осъществява при спазване на принципите, установени в Закона за администрацията и в Административнопроцесуалния кодекс (АПК), както и при гарантиране на:

3. любезно и отзивчиво отношение;

4. координираност и взаимодействие с всички страни, заинтересувани от подобряване на административното обслужване в администрациите, което осигурява еднаквост на резултатите при едни и същи обстоятелства;

5. надеждна обратна връзка;

6. изпълнение на задълженията във връзка с административното обслужване по предварително разработени и обявени правила;

7. качество на предоставяните услуги. 

(4) В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на звеното продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време". 

От години посещението на ул. "Волга" за лични документи е някакъв ад. Задължително трябва да се вземе свободен ден, а не рядко, както е в моя случай, трябват два дена.

За съжаление не виждам никакво желание от страна на хората, от които това зависи, да бъдат предприети мерки, за да се подобри значително обслужването на гражданите и най-важното - да се намали времето за чакане.

Държа да отбележа, че всичките Ви колеги, които ни обслужиха, бяха много любезни и отзивчиви. За съжаление обаче липсва организация.

Винаги може да се намери начин една организация да работи по-добре и клиентите и да са доволни. Явно обаче липсва желанието, това нещо да се случи.

Надявам се, че писмото ми няма да бъде просто прелистено и изтрито, а ще накара някого да се замисли дали наистина не е нужно нещо да се промени. 

Също така ще се радвам ако получа Вашето мнение по изложеното от мен, както и кратък коментар. Благодаря Ви предварително и хубав ден.








Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Здравейте, Аз съм авторът на това писмо. Имах и все още имам голямото желание, да се промени обслужването на граждани, не само в тази, а и във всички други институции. Не е нормално да чакаш за дадена услуга 5, 4 та дори и един час, а накрая даже и да не я получиш, въпреки че законно имаш това право. За съжаление обаче, чета коментарите по-долу и се отчайвам все повече. С написаното исках да кажа, че всички ние имаме права и че тези права не се спазват. Сега обаче виждам защо не се спазват, защото самите ние не си ги търсим. Приемаме дадена безсмислица, като тази, която коментираме, за нормално явление и се нагаждаме към него. Пожелавам на всички успех при следващото чакане за паспорти.
-1
 
 
Пфф може ли да се оплаквате за 1 час аз прекарах 4 часа и половина за лична карта и бях там в 09:00 ! Трябва да се направи с номера и да се допускат по-малко хора в чакалнята в жегите !
+6
 
 
В допълнение - направете, или постройте, чакалня! Както там, така и във всички държавни и общински служби. Не може в 21 век в ЕС хората да бъдат принуждавани да чакат прави на опашка в преддверие, през което минават всички влизащи и излизащи от сградата. Същото е в КАТ, а и почти навсякъде. В такава огромна сграда, при желание, все ще се намери място за това. Време е да се отърсим от комунистическото разбиране за организацията в административните сгради - че на администрацията трябва да й се създадат удобства, а гражданите и посетителите да се чувстват некомфортно и не на място.
-1
 
 
към автора-не е страшно че става-страшно е че му се не види края а иначе с дете не се ходи отива възрастния попълва и плаща чака и като му дойде реда звъни да докарат детето
+6
 
 
Адът не е от сега.Миналото лято беше същото !!! Лесно е да искате само привилегии,но на базата на какво ?????
+2
 
 
Малкият ми беше на 6м когато си извадихме паспортите. Невероятно бързо действаха -особено когато ни видяха с малко дете. Преди нас имаше семейство с дете на не повече от месец,отнеми повече време до попълня документите отколкото ни обслужиха.
на 26.07.2015 г.
+4
 
 
Аз пък ще ви напиша, че преди известно време ми се наложи да изкараме паспорт на малкото ни дете и заедно със съпругата ми отидохме в същото РУ на Волга. Опашката беше до вратата, жегата голяма и детето ни точно на петата минута пощуря вътре. Отидох отпред и обясних на човека от охраната, че съм със малко дете и дали не може да ни пусне да минем отпред. Попитах и хората от предните редици.....резултата беше - НИКОЙ НЯМАШЕ НИЩО ПРОТИВ !!! Благодарен съм на тези хора и на Човека от охраната.....това се казва ЧОВЕЩИНА !!! Бъдете живи и здрави !!!
+3
 
 
..Увайаеми Господине....след като сте били вутре в сградата...редно е да будете обслуйени! Разбирам разочорованието ви! Охраната не си е свуршила работата...вината е на лице!...Суветвам ви да се обурнете кум Министерството на вутрешните работи/Софиъа! ...С две детца...недопустимо и непростимо!
+1
 
 
Почнахте да пишете писма за щяло и нещяло. Засрамете се. В 16:25ч ли се ходи за паспорти????!! 2 часа отпуска ли си пуснахте този ден? Ад знаете ли какво е ? В района на 6-то районно и в социалните, когато ти се роди дете да чакаш цял ден с мангалките - това е АД, а не 1ч. на Волга!
+3
 
 
Чакали сте един час. Около един час. Което означава, че сте отишли след 16.30. С нагласата да бъдете обслужени. По-скоро е трябвало да нямате тази нагласа. При положение че, както твърдите, сте си взели ден отпуск, е несериозно да отидете толкова късно за подобна услуга. Само за сравнение, в прехваления Запад нещата не са по-различни. Така че възласът "Ад" е неуместен.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: