ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Предложение: От бул. "Васил Априлов" към подлеза да слизат две ленти, а не и четирите!
Автор: Васил Динев 09:45 / 20.02.2016Коментари (23)10143
Читател на Plovdiv24.bg се свърза с редакцията на сайта, за да сподели своето виждане за пробива на бул. "Васил Априлов" под Централна гара. Публикуваме го без редакторска намеса:

"Уважаема редакция! Наскоро Вие показахте как ще изглежда преходът на бул. "Васил Априлов" под Централна гара.

Тъй като това е проект с изключителна важност, реших, че е наложително и аз да изкажа своите съображения, пък дано проектантите се замислят и се вслушат в това, което казвам.

Ясно е, че само и единствено по този булевард ще можем да се придвижваме от едната страна на Гарата до другата, но това би могло да бъде улеснено.

При предложения вариант четирите ленти на булевард "Васил Априлов" ще слизат в подлеза и няма да има пряка връзка с колелото на Централна гара. В същото време нито от бул. "Руски", нито от която и да е друга улица няма да бъде възможно това. 

За целта е предвидена връзка с тясната уличка "Велико Търново". Нейното състояние е такова, че в никакъв случай няма да може да поеме потока, който се предвижда и ще предизвика грандиозни задръствания, да не говорим, че ако някой, движейки се от колелото по бул. "Руски", иска да премине по подлеза, ще трябва да го пресече, което е една доста сериозна задача.

В същото време на светофара, който ще бъде поставен на новото кръстовище, ще се предизвикват ненужни и огромни допълнителни задръствания, за да се даде възможност за преминаване към уличка "Велико Търново", като задачата на тези, идващи от подлеза, се утежнява, защото те трябва да чакат на светофара в наклон.

Моето предложение е следното:

Нека от бул. "Васил Априлов" към подлеза да слизат не четирите ленти, а само вътрешните две, като външните се оставят за връзка на булеварда с колелото на Централна гара. 

По този начин ще бъде избегнато ненужното и изключително затрудняващо кръстовище към ул. "Велико Търново", като в същото време ще се създаде удобна връзка от бул. "Васил Априлов" към колелото и обратно".

Припомняме обаче, че според общинската администрация за връзка с колелото на Централна гара ще се използва булевард "Руски".


Още по темата: общо новини по темата: 260
16.04.2024 »
15.04.2024 »
15.04.2024 »
15.04.2024 »
09.04.2024 »
09.04.2024 »
предишна страница [ 1/44 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
А никога ли не се е обсъждал варианта "пробива" да не е от Васил Априлов, а от Любен Каравелов покрай факултета по дентална медицина? Там булеварда е по широк и ще позволи две нива, а от южната страна Стефан Стамболов може да се разшири на изток (и без друго в Кичука няма достатъчно големи булеварди). На пръв поглед, единствените сгради, които биха пречили са по Стефан Стамболов, между Георги Кондолов и Христо Караманджуков.
0
 
 
Кметът който ще го реализира този проект все още не е роден бе хора .Това в момента граничи със фантастиката сега ще се платят едни големи пари за проучване и проекти и всичко ще свърши до там какво сте седнали да го мислите този проект ние няма да го видим реализиран бъдете сигурни.
-1
 
 
Така определено е по-добре. Първо защото улицата зад стадион Спартак е много тясна за да поеме трафика и второ защото ще остане сегашната връзка, премахването на която изобщо не е удачно.
0
 
 
И на мен ми направи първоначално впечатление това но после си отворих картата на града и реално е абсолютно ненужно да има връзка на Васил Априлов с колелото, защото тя ще обслужва само хората които тръгват или пристигат в отсечката която в момента е в ремонт. За всички други има просто по пряк път.
на 20.02.2016 г.
-7
 
 
Коментарът е скрит (покажи)
на 20.02.2016 г.
-7
 
 
Коментарът е скрит (покажи)
+1
 
 
Според мен и сегашният вариант е удачен. Защо е необходимо да се отбиват само по ул.Велико Търново за бул.Руски? Има и други улици - ул.Любен Каравелов, ул.Гладстон. В края на краищата всеки си прави сметката къде ще му е по-удобно да мине.
-2
 
 
Доказано е че в общината сборно има около 2 мозъчни клетки... тъйче нищо няма да ме учуди ако направят тази безсмислица!
СВЕЩЕНОТО ЧЕРНО-БЯЛО РАЙЕ СЕ НАДЯВА НЕ НА ТЯЛОТО, А НА ДУШАТА! И ТО НЕ СЕ ПРОДАВА И НЕ СЕ ПОДАРЯВА: ЗА НЕГО СЕ ВОЮВА, ЗА ДА ГО ЗАСЛУЖИШ ПРЕД ТЕЗИ ФЕНОВЕ, КОИТО НАЙ-ДОБРЕ ЗНАЯТ ЦЕНАТА МУ!
на 20.02.2016 г.
+5
 
 
Това което споделя вашият читател е единият приемлив вариант да се реализира това кръстовище на две нива. Другият вариант е да се жертват няколко вековни чинара по бул. Руски и пробивът да излезе там, а не на бул. В. Априлов. Така пробивът може да е четирилентов.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Задържаха журналиста Димитър Стоянов
Мъртвопиян блъсна с джипа си жена в Пловдив
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Великден 2024 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: