ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Вижте изискванията за 118-те супермодерни автобуса, които тръгват из Пловдив догодина
Автор: Мариана Панчева 15:26 / 12.12.2016Коментари (21)16243
© Plovdiv24.bg
Снимка: Архив
Пуснаха голямата обществена поръчка за възлагане на 13-те линни от градския транспорт (номера 1, 6, 7, 15, 16, 18, 29, 37, 44, 66, 99, 116 и 222), чиито договори изтичат през май догодина, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Общата й стойност е 38 377 438.91 лева без ДДС, а срокът на новите договори - 10 години. 

"Изпълнителят е длъжен да прилага тарифите, определени от кмета на община Пловдив или Общинския съвет, включително да превозва определените групи пътници на преференциални цени, в съответствие с нормативните изисквания", се посочва в документацията. 

От всички 118 автобуса минимум 59 трябва да са с над 70 места общо (седящи и стоящи) без мястото на водача, а останалите трябва да са с над 50 места общо (седящи и стоящи) без мястото на водача. Минимум 59 автобуса трябва да са за превоз на трудноподвижни лица. 

Всички 118 коли трябва да са в съответствие с екологична категория "Евро 5" или или по-висока, оборудвани с технически изправни климатични системи, обхващащи целия салон; технически изправни; от класове І и ІІ по смисъла на чл. 149 от ЗАП; включени към лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на РБългария или лиценз за извършване на международен превоз на пътници - лиценз на Общността.

Поръчката е с три обособени позиции, както следва:

"Възлагане на интегрирана обществена услуга за пътнически превоз по градски автобусни линии с номера 1, 7, 15, 29 и 222 от Общинската транспортна схема на Община Пловдив"; "Възлагане на интегрирана обществена услуга за пътнически превоз по градски автобусни линии с номера 6, 16, 18 и 99 от Общинската транспортна схема на Община Пловдив" и "Възлагане на интегрирана обществена услуга за пътнически превоз по градски автобусни линии с номера 37, 44, 66 и 116 от Общинската транспортна схема на Община Пловдив".

С новите договори ще се повишат и изискванията към превозвачите. Предвижда се договорите да включват клаузи за санкции в размер от 300 до 5000 лева за редица нарушения. Наказанията ще са за пропускане на спирка, за нарушаване на транспортната схема, за неработещи климатици и отоплителни системи, за неподдържани помещения и дори лошо обслужване.


Още по темата: общо новини по темата: 244
08.12.2022 »
05.12.2022 »
04.03.2022 »
13.01.2022 »
06.01.2022 »
01.11.2018 »
предишна страница [ 1/41 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Главното , най-важното изискване са ПЪТИЩА . В момента , пък и след ремонтите , рейсовете са блокирани от задръствания . Управляващите трябва да имат алтернативни решения .
0
 
 
На тия с 51 места, дето няма и 20 седящи да дойде кмета да се вози. Това са маршрутки и това не е градски транспорт! Мошеници. Хем хората да ползвали градският транспорт, хем ни правят на идиоти и няма такъв.
+1
 
 
Не знам защо договорите са за такъв дълъг период. Предполагам от общината пак си мислят че като е дългосрочен договора, това ще насърчава инвестиции, но фактите и практиката до момента показват друго. И все пак, ако представители на общинската власт четат - вземете мерки тия договори да бъдат така съставени, че да могат да се прекратят при предоставяне на некачествена и незадоволителна услуга, а не веднъж след като се подпише договора после 10 години да няма измъкване и превозвачите да ни цакат както си искат. Nemo_pld е прав - технологиите се менят. Заложете механизми в договорите, които да предвиждат периодично ревизиране и преразглеждане на показателите за оценка на качеството. Иначе като изпълнят сегашните изисквания и после..... 10 години "рахат"... пък ние да си мечтаем после за инвестиции. Много може да се каже по въпроса, но най-общо - изгответе договори, които да не превърнат гражданите на Пловдив и общината в заложници на нечии частни интереси. Не случайно се нарича "обществен транспорт".
0
 
 
Тук пак ми намирисва на мръсна игра! Интересно защо 50 местни автобуси??? Това е изключително малко за този град! Изискванията трябваше да бъдат над 70 и над 100 места (както са някои автобуси по линия 1 и 66, и един по 9)! Както и защо договорите не са за 5 години, а за 10! Трябва да чакаме да минат 10 години за да се подобри услугата, екологичноста да се промени! Толкова бързо се развиват технологиите, че 10 години са много време! Вместо да направите като в София да пуснете тестови линии, да спрете едни и да пуснете други! Направете нещо с тоя градски транспорт - много е зле положението!
Ало община Пловдив какво стана със стадион Пловдив???
на 12.12.2016 г.
-3
 
 
Ако пак ша му пискат тия буклуци исузу да не са занимават. То това реиса ли е.? Истинки реисове са МАН И МЕРЦЕДЕС ама те нали струват по 300 000 евро как да купят свястен реис и за това за 300 000 лева купуват боклуци на килограм. Аи сиктир , да са ебат с тяхните реисове
+2
 
 
Да поставят и като условие, автобусите да са с пловдивски номера! Щом работят в Пловдив, да плащат данъците си тук!
-1
 
 
Защо след като Пловдив е града с най-мръсен въздух в България и Европа, изискването към новите автобуси е Евро 5, т.е. дизелови мотори вместо метанови, както е в цяла Европа??? Тотев вместо да се перчи с 2 бр. електротомобила, да беше помислил с главата си и за новите автобуси.
0
 
 
На критериите отговарят двуврати маломерни 7.5 метрови автобуси тип "Щъркели", екологичен клас - евро 6, с климатик и над 50 места (16 седящи и 39 правостоящи), даже могат да минат за нископодови с платформа за инвалиди, по спецификация на производителя
+3
 
 
И аз имам изисквания. Шофьорите да не минават светофарите на червено, да не пушат, да не пускат чалга в автобуса. Пътниците да се къпят, да не оставят опаковки и да не повръщат в автобуса. Да има телефонен център, където да се приемат препоръки и оплаквания за шофьори, пътници и автобуси.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Изготвят стратегия за развитие на Летище Пловдив
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Земетресения в България
Григор Димитров в турнири през 2024 година
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: