ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Валери Симеонов: Слънчев бряг не се рекламира като дестинация за парти туризъм, а като семеен курорт | ||||||
| ||||||
"В същото време, от всички концесии на плажове, българският държавен бюджет печели 8 милиона лева годишно - пълен абсурд. Както казаха специалистите от бранша, Слънчев бряг не се рекламира като дестинация за парти туризъм - напротив, той се рекламира като курорт за семеен туризъм. Статистиката на хотелиерите го потвърждава - само 5-10% от всички туристи са млади хора, дошли единствено за купона. Те имат своето място в туристическия микс, но това не трябва да става за сметка на останалите 90%, дошли да почиват на прекрасните плажове на Черно море", добави Симеонов. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 18.08.2017 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ново увеличение около Великден
08:16 / 16.04.2024
Голяма звезда от турските сериали се прибра в България
12:20 / 16.04.2024
Абонамент
Анкета