ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Превозвачите с писмо до премиера Борисов преди срещата му с Макрон
Източник: Plovdiv24.bg 16:41 / 24.08.2017 Отпечатай Изпрати
©
От Съюза на международните превозвачи изпратиха писмо до министър-председателя Бойко Борисов преди срещата му с френския президент Емануел Макрон. В него те настояха премиерът да обърне специално внимание на няколко конкретни въпроса, свързани с българската икономика.

"Последните законодателни промени в Република Франция и последвалите предложения за промяна на общоевропейското законодателство, анонсирани като противодействие на социалния дъмпинг, представляват механизъм, с които се упражнява нелоялна конкуренция с транспортните фирми и категорично противоречат на правото на ЕС, в това число на директивите, сочени за основание за тези промени, заяви председателят на Съюза на международните превозвачи Ангел Траков.

По неговите думи, автомобилният сектор е в криза заради силните удари, насочени по българските фирми, упражняващи дейност по международен автомобилен превоз на стоки. 

Рестриктивните мерки срещу българските превозвачи, предприети на национално ниво в така наречените "големи" държави членки, се пренасят и на общоевропейско ниво. Недостатъците в правната рамка дават възможност за нарушаване на основни права и свободи, заложени в Договора за функциониране на Европейския Съюз, а именно предоставените в него свобода на предоставяне на услуги и свобода на движение, се казва в писмото на превозвачите. 

Те посочват, че по този начин се отнема конкурентното предимство не само на българските превозвачи, но и на всички останали от Централна и Източна Европа, което според думите на Траков в никакъв случай не би могло да бъде счетено справедливо, ефикасно и социално отговорно намерение за регулиране на правната рамка от страна на Комисията. Значителна част от БВП се формира именно от транспортния сектор.

Съюза на международните превозвачи настоява на предстоящата среща с френския президент да се представи с достатъчна категоричност въпроса, свързан със социалните правила на ЕС в сектора на автомобилния транспорт и спешно да се обърне внимание на правната рамка, заложена в Директива 2006/22/ЕО в сектора на автомобилния транспорт.

Законодателното предложение на Европейската комисия, продиктувано от желанието на Франция да ограничи българските превозвачи от достъп до общоевропейския пазар, според него прекрачва така наречените "червени линии", тъй като никой не отчита факта, че разпоредбите за командироване и административните изискания не съответстват на изключително мобилното естество на работа на водачите в международния автомобилен транспорт.
"Сега е моментът правителството да защити българския транспортен бизнес", коментира председателят на Съюза на международните превозвачи Ангел Траков.

Несправедливите социални и пазарни правила в отделните държави членки се пренасят и на общоевропейско ниво. Те образуват правна рамка, която нито е всеобхватна, нито е съгласувана с всички държави, членуващи в съюза. Това води до създаване на несправедлив, необезопасен и социално неустойчив сектор на автомобилния транспорт. Именно това е и главната цел да бъде създаден дисбаланс между Изтока и Запада на ЕС, който в крайна сметка цели унищожаването на българския превозвач.

Социалният стълб на т.нар "Автомобилен пакет" е обект на бурни дискусии в Европа, предвид целите на отделни държави членки като Франция, Германия и Австрия.








Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Те и затова ни набутаха в Евросъюза да си унищожат конкуренцията-закриха ни бирените фабрики,авиокомпанията преди това,купуваме им ши*аните пластмасови домати и ядрени яйца...Утре ще ни заповядат да наемаме и френски шофьори на работа..
+1
 
 
С други думи превозвачите извиват ръцете на Борисов да им съдейства да продължават социалния дъмпинг с т. нар. "командировани" работници с по-ниско заплащане на труда в други държави-членки от ЕС, без да плащат тамошните социални такси. Не им се иска да плащат европейски командировъчни на служителите си и решиха да се намесят в световната политика. Но тук вече няма да им мине номерът. Накрая хитрата сврака с двата крака.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2017 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Ботев - Локо 24/09/17
ДЮШ на Локо, сезон 2017/2018
Пловдивчанин застреля сина си във вила край града
спортна аеробика, сезон 2017/2018
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Бихте ли подкрепили излизане на България от НАТО и ЕС за каквото загатна водача на БСП в Пловдив?
Категорично НЕ
Искам да излезем от НАТО, но да останем в ЕС
Искам да излезем от ЕС, но да останем в НАТО
Категорично ДА
Нямам мнение
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2016 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта. Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: