ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино
Други
Хората споделят с 50% по-малко в социалните мрежи
Източник: Plovdiv24.bg 13:58 / 05.03.2018 Отпечатай Изпрати
©
Споделянето на новини и съдържание през социалните мрежи е ключов елемент от дейността на потребителите в тях. Или поне така казват самите социални мрежи. Проучване на анализаторската компания BuzzSumo обаче показва доста по-различна действителност със значително намаляване на споделянето, съобщава сайтът NiemanLab, част от мрежата на фондация Nieman към Харвардския университет.

Резултатите на BuzzSumo показват, че от 2015 г. насам т.нар. социално споделяне на новини е спаднало с 50%. Анализът е направен на базата на 100 млн. статии.

През 2015 г. една публикация е получавала средно по 8 споделяния в социалните мрежи. През 2018 г. това число пада на 4 споделяния. Само 5% от всички публикации получават повече от 343 споделяния.

Според BuzzSumo има няколко причини за тази промяна в поведението на потребителите. От една страна има много по-голяма конкуренция и повече съдържание. Освен това някои теми се покриват твърде обстойно, например Bitcoin. Многото публикации за криптовалутата водят до ръст на статиите, но и намаляване на средния брой споделяния.

Друга новост е, че хората започват да си споделят повече лично през имейл и чат приложения. Така броят на споделянията в профилите им също намалява. Накрая идват и промените на Facebook през последните седмици, които специално имаха за цел да ограничат новините.

Проучването на BuzzSumo открива и друга тенденция. След като известно време Facebook водеше като източник на входящ трафик за сайтовете, от лятото на миналата година отново сайтовете на Google са водещ източник на трафик. Към февуари 2018 г. те дори водят до сайтовете двойно повече трафик спрямо Facebook.

Според BuzzSumo все пак има и сайтове, които отбелязват ръст на споделянията си. Това са най-вече големите и традиционни медии, както и тези, които са изградили солиден бранд. По-малките медии и нишовите издания обаче ще трябва да се постараят повече с качеството и оптимизацията за търсачки, защото хората искат да споделят публично качествени материали от доверени източници, казват още анализаторите.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Юни 2018 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ДЮШ на Локо, сезон 2017/2018
лятна селекция и подготовка на Ботев 2018/2019
лятна селекция и подготовка на Локо 2018/2019
Кауза Колежа
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Какво всъщност трябва да се случи с Партийния дом?
Реконструкция!
Събаряне и построяване на нова сграда
Събаряне на сградата, построяване на хубава опера, отваряне на гледката към планината
Не мога да преценя
Друго
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: