ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Хората споделят с 50% по-малко в социалните мрежи
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:58 / 05.03.2018Коментари (0)12024
©
Споделянето на новини и съдържание през социалните мрежи е ключов елемент от дейността на потребителите в тях. Или поне така казват самите социални мрежи. Проучване на анализаторската компания BuzzSumo обаче показва доста по-различна действителност със значително намаляване на споделянето, съобщава сайтът NiemanLab, част от мрежата на фондация Nieman към Харвардския университет.

Резултатите на BuzzSumo показват, че от 2015 г. насам т.нар. социално споделяне на новини е спаднало с 50%. Анализът е направен на базата на 100 млн. статии.

През 2015 г. една публикация е получавала средно по 8 споделяния в социалните мрежи. През 2018 г. това число пада на 4 споделяния. Само 5% от всички публикации получават повече от 343 споделяния.

Според BuzzSumo има няколко причини за тази промяна в поведението на потребителите. От една страна има много по-голяма конкуренция и повече съдържание. Освен това някои теми се покриват твърде обстойно, например Bitcoin. Многото публикации за криптовалутата водят до ръст на статиите, но и намаляване на средния брой споделяния.

Друга новост е, че хората започват да си споделят повече лично през имейл и чат приложения. Така броят на споделянията в профилите им също намалява. Накрая идват и промените на Facebook през последните седмици, които специално имаха за цел да ограничат новините.

Проучването на BuzzSumo открива и друга тенденция. След като известно време Facebook водеше като източник на входящ трафик за сайтовете, от лятото на миналата година отново сайтовете на Google са водещ източник на трафик. Към февуари 2018 г. те дори водят до сайтовете двойно повече трафик спрямо Facebook.

Според BuzzSumo все пак има и сайтове, които отбелязват ръст на споделянията си. Това са най-вече големите и традиционни медии, както и тези, които са изградили солиден бранд. По-малките медии и нишовите издания обаче ще трябва да се постараят повече с качеството и оптимизацията за търсачки, защото хората искат да споделят публично качествени материали от доверени източници, казват още анализаторите.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Любопитни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Григор Димитров в турнири през 2024 година
Парламентарни избори 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Стрелба в Москва
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: