ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Читателски
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Намериха пари за мегапроекта, който ще промени Пловдив завинаги!
Източник: Plovdiv24.bg 12:00 / 12.03.2018 Отпечатай Изпрати
Има средства за повдигане на жп линиите. Новината съобщи кметът Иван Тотев днес, след проведена среща с директора на НКЖИ в края на миналата седмица, предаде репортер на Plovdiv24.bg. 

"Към петък ни увериха, че ще имат средства за повдигане на линията, което ще реши огромен градски въпрос", коментира Тотев. В момента се изчаква влизане в сила на подробните устройствени планове, има техническо проектиране, през 2019-та година действията може да се възлагат. 

"Което означава, че в края на 2019-та може да започне да се копае", поясни Тотев.

Става дума за жп участъка Пловдив - Филипово. Той е част от проект "Развитие на железопътен възел Пловдив, е изготвен от ДЗЗД "Тракия консулт" по договор №4700/24.07.2014 г. с Държавно предприятие "Национална компания Железопътна инфраструктура".Основни акценти от междугарието Пловдив-Филипово са изграждане на жп естакада и нов железопътен мост над река "Марица".

Мотивите:

Ограниченията от градската среда предопределят тези съоръжения да са за двупътна жп линия. Настоящият идеен проект е разработен с изграждане на долно строене за двойна линия и горно строене за еднопътна линия. В района на стадион Пловдив е предвидено изграждане на нова жп спирка.

Нови съоръжения - мостове, надлези (пътни и пешеходни):

- Изграждане на железопътна естакада - ново съоръжение за елиминиране на пътните пресичания по булевардите "Пещерско шосе", "Свобода" и "Шести септември"

- Изграждане на 3 двупътни жп надлеза - на мястото на стари еднопътни съоръжения

- Изграждане на двупътен жп мост над река "Марица"

- Изграждане на 2 пешеходни подлеза

Шумозаглушителни огради

В проекта е заложено изграждането на шумозаглушителни огради по протежение на естакадата и в зоните с жилищно застрояване, а в индустриалните зони са предвидени предпазни огради. 

Допълнително се предвижда и използването на материали за горното строене на железния път, намаляващи максимално нивата на шум и вибрации при движение на подвижен състав. Стойността на проекта е около 225 милиона лева.



Още по темата: общо новини по темата: 12
16.11.2017 »
11.10.2017 »
18.03.2017 »
20.02.2017 »
20.12.2016 »
14.12.2016 »
предишна страница [ 1/2 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Да , предположим че парите не са проблем. Но има други не ясни страни: 1. Колко време е планирано да се строи? 2. Колко групи ще го правят? 3. Какви са алтертивите да не се трупат коли и съответни да няма тапи? 4. Тази тъй наречена комисия с колко дълъг мандат ще е? 5. Как ще бъде реализиран проекта? и куп други. Защото от видео изглежда сложно за реализиазция и бих казал , че подобна реализация , според мен тия пари са малко и ще се съкрати малко. цитат: Проектът "Развитие на железопътен възел Пловдив" е на стойност 224 870 976,80 лв. и се предвижда за финансиране по "Механизъм за свързване на Европа" (МСЕ). Изграждането му обхваща железопътния пръстен около град Пловдив, като отделните участъци попадат по първа (Калотина-София-Свиленград) и осма (Пловдив-Стара Загора-Бургас) главни железопътни линии.. Но никъде не пише, че те не може леко да се поизперат. Виждали сме го неведнъж. Въпроса дали тази комисия ще след строго какво се случва и че сроковете които си сложат ще са точни и верно разположени във времето. Виждаме как в Пловдив се строят пътни артерии и ни става много "приятно"... Така че ако има някакъв видим план за действие и показател показващ , че това може да стане безболенено за града то да приема се, но всички останали случаи има други алтернативи. И още нещо при започване на строежа на дадения проект е дали по линията ще се движат влакове... Така че не е много ясна преспективата и по-скоро звучи дай вкараме някакви пари от фонда и да ги опрвадем в строеж , отколко наистина да се мисли за отпушване тапи или какво е друго...
-1
 
 
От сега започва да ме боли главата като знам колко тапи ще има заради строителството и забавянето и колко нерви щр изхабя и псувни...
-2
 
 
Линията трябва се измести извьн града.
0
 
 
Районите Централен и Южен са най-големите под тепетата.Западен се свързва с тях чрез КТВ и до р. Марица.Всички ППС преминават или през тях или чрез тапите с прелезите.Тази линия трябва да се дигне или както лобирах пред кмета да се премахне.В посока север пътуват влаковете за Панагюрище и Карлово.Ако влаковете посока Бургас не минават по нея,а по обходен южно от Централна гара проекта ще излезе по-евтино и ще отвори голям булевард от КТВ до р. Марица.
+1
 
 
До всички тиквеници, които не могат да си различат лявата ръка от дясната, но се изказват като капацитети, които поне три поредни живота са се занимавали с градоустройство и транспортни проекти в милионни градове.
цитат:
Проектът "Развитие на железопътен възел Пловдив" е на стойност 224 870 976,80 лв. и се предвижда за финансиране по "Механизъм за свързване на Европа" (МСЕ). Изграждането му обхваща железопътния пръстен около град Пловдив, като отделните участъци попадат по първа (Калотина-София-Свиленград) и осма (Пловдив-Стара Загора-Бургас) главни железопътни линии...
Парите идват от фонд, заделен единствено и само за ТРАНСПОРТНИ проекти. Това означава, че тези пари НЕ МОГАТ да се използват за озеленяване, ремонт на улици и булеварди, нови паркове и градини, нови детски градини, нова сграда на ОМГ-то, довършване на стадиона на Ботев Пловдив и още по-малко за ремонт на Стадион Пловдив. Едни читави хора, които си разбират от работата, са седнали, написали са проект, защитили са го, гласували са им доверие и са им отпуснали тези пари, за да повдигнат ЖП линията по Копривщица и да направят пробива под Централна гара. Точка. Ако решим да не правим тези двете неща, парите ще се върнат във фонда и ще ги дадат на някой друг да си свърши той работата. Но няма да останат в Пловдив. Професионалните тролове ги разбирам - вадят си надницата хората. Ами другите? Глави нямате ли си на раменете или те са само за окачане на шапките...? :)
0
 
 
БДЖ е на загуба всяка година, но тук става дума за прелеза. Защо не го е повдигнал бай ви тошо, след като е голям гений?
-1
 
 
Да си призная на лист и на картинка всичко изглежда доста добре. Но за реализация съм почти 100 % сигурен , че ще е : дълга , тромава и едвам ли ще стане в близките 10 или 15 години. Имайки впредид колко работа е и идеята за започване в края на 2019 звучи като : Каквото изсмучен от бедните туристите , това ще вложим. А какво стана с идеята за тунела под централна гарата. И въобще какво е това ударно строене на голям брой проекти без да се знае дали поне един ще бъде завършен качествено. И още нещо докато се наканят да го правят от БДЖ едвам ли ще остане нещо. С навлизането на електромобилите и евтините коли от Германия , които ще наводнят пазара заради дизелгейт аферата - някак си подобен проект звучи леко не мястото си. Ако го бяха започнали преди година да , но сега , дори не сега а в края на 2019 (началото на януари 2200 в най-големия студ :D ) ми излглежда доста ама доста пресилено и странно. Аз лично съм оптимистично настроен, но фактите показват, че подобни проекти в Пловдив се случват с много много мъка и рядко с положителен резултат.Но както се вика дай боже всеки му евро пари :D дори и байти манго :D
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Февруари 2018 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ сезон 2017/2018
Първият учебен ден
Прехвърляне на имоти в кв. "Гладно поле"
Първа лига, сезон 2018/2019
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Какво всъщност трябва да се случи с Партийния дом?
Реконструкция!
Събаряне и построяване на нова сграда
Събаряне на сградата, построяване на хубава опера, отваряне на гледката към планината
Не мога да преценя
Друго
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: