ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Читателски
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Още двама топ лектори се присъединяват към ФАРА 2018 в Пловдив
Източник: Plovdiv24.bg 12:52 / 22.05.2018 Отпечатай Изпрати
©
Катажина Драгович
Започвайки като фестивал на оспорвано състезание на креативни идеи и рекламни кампании, ФАРА’18 се превръща и в годишен обучителен семинар като за трета поредна година организира лекционен панел, воден от международни специалисти в сферата на комуникациите, рекламата и бизнеса. Темата тази година е "Креативност и ефективност“, a в програмата са включени лекции, панелни дискусии и уъркшопи, водени от авторитетни имена с богат практически опит и международни фестивални награди. Обявените към момента имена са Пол Арнолд, Стийв Хенри, Ричард Мълъндър и Гурдийп Пури, а организаторите представят още участието на Леван Лепсверидзе и Катаржина Драгович. Акредитации за присъствие на фестивала се заявяват до 5 юни  на сайта www.fara.bg.

Катажина Драгович изминава пътя от копирайтър до творчески директор, с богат практически опит в агенции като DMB & B, J.Walter Thompson, McCann-Erickson, EURO RSCG. Носителка  е на множество престижни награди от рекламни фестивали, сред които Clio, Epica, Kreatura, Effie, Złote Orły. Била е участник в журито на New York Festivals, Kreatura, Golden Eagles, KTR, POPAi, Kodak Film Festival, а в момента Катаржина е посланик на Golden Drum International Festival of Creativity. Редовно публикува статии в специализирани издания като New Moment, Magazine For Art And Advertising, Impact, Pro-Creation, Brief, Media & Marketing. Съавтор е на книгата Directing of TV commercials, основател на Szkola Mistrzow Reklamy (Advertising Masters School) и е преподавала в Miami Ad School Warsaw, Minneapolis College of Art and Design, Lodz Film School, Warsaw University, Warsaw School of Economics.

Пет години след създаването на грузинската агенция Leavingstone, компанията вече е утвърдено име в рекламната индустрия в черноморския регион. За този кратък период от време, Леван Лепсверидзе, криейтив директор и съосновател на агенцията, заедно със своите колеги и партньори, печелят над 100 награди от международни рекламни фестивали, включително два поредни бронзови лъва във фестивала Cannes Lions и престижни отличия като Eurobest, London International Award, ADCE, Epica, Golden Drum, Golden Hammer, KIAF Grand Prix, Ad Black Sea Grand Prix. Леван съвместява творческите си ангажименти с консултантски услуги в областта на маркетинга, подпомагайки малки фирми в Грузия.

Фестивалът ФАРА за поредна година ще събере на едно място креативни комуникационни агенции, успели бизнес лидери и вдъхновяващи международни специалисти от бранша. Събитието ще се проведе в град Пловдив - център на културата и изкуството в България, между 7 и 9 юни. 

ФАРА

Целта на фестивала е да демонстрира постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал в България и се организира от 2000-та година насам от Българската асоциация на комуникационните агенции. Обединява в себе си конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват над 500 професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.

Фестивалът ще представи най-добрите рекламни форми и кампании, създадени в България и  реализирани в страната или в чужбина през 2017 и 2018 година. Комуникационните агенции ще демонстрират постиженията си в 26 различни категории в разделите: "Аудио-визуални форми и копирайтинг“, "Художествено оформление и дизайн“, "Дигитални форми и креативно използване на медиа“, "Кампании“.

БАКА

Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация, която да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.

Основните цели на Българската асоциация на комуникационните агенции са: да развива и утвърждава високи професионални стандарти и професионална етика сред членовете си без изключение, да защитава професионалните интереси на членовете си пред обществеността, държавни и обществени органи и други юридически лица, да се включи в международния обмен на информация между асоциации и други организации със сходни цели и задачи.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Юни 2018 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ сезон 2017/2018
Акция "Наглец" на Plovdiv24.bg срещу неправилното паркиране
лятна селекция и подготовка на Локо 2018/2019
Григор Димитров на турнири през 2018 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Какво всъщност трябва да се случи с Партийния дом?
Реконструкция!
Събаряне и построяване на нова сграда
Събаряне на сградата, построяване на хубава опера, отваряне на гледката към планината
Не мога да преценя
Друго
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: