ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Кметът: Пробивът под Гарата ще е за сметка на Бетонния мост, не може да ги има и двете съоръжения!
Автор: Васил Динев 11:05 / 13.09.2018Коментари (47)24014
©
На днешната сесия на Общинския съвет кметът Иван Тотев внесе повече яснота относно пробива под Централна гара, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Ето какво каза градоначалникът: "Още на ниво предпроектни проучвания вариантите бяха два - или да се направи опит за повдигане на Бетонния мост, или да се премине към подлезно преминаване от "Васил Априлов". Не съществува хипотеза, в която да ги има и двата варианта.

Основният проект е "ЖП възел Пловдив", а пробивът е само една част от него. За този подлез, включително и за подходите към него, ще има държавно финансиране, каквото бе и желанието на община Пловдив. Сумата е 40-50 милиона лева - говорим за 465-метров тунел. Това е по-добрият вариант от запазване на Бетонния мост - чрез новото съоръжение преминаването ще е по-бързо и без светофари. Според последната информация, с която разполагам, ще се работи безизкопно".



Още по темата: общо новини по темата: 251
25.03.2024 »
21.03.2024 »
20.03.2024 »
08.03.2024 »
04.03.2024 »
29.02.2024 »
предишна страница [ 1/42 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
-3
 
 
Мостовете трябва да се бутат преди сами да са паднали като в Италия. Това е перфектното решение на проблемите.
-2
 
 
Ремонтирайте само старата час на бетонния мост ! Не е нужно да го бутате целия ! Така ще има нужното място за влаковете и се запази десния завой към централната част на града който няма как да стане с новия пробив . Без бетонния мост бул. Найчо Цанов и надлез Родопи ще се задръсти !
-8
 
 
Коментарът е скрит (покажи)
Отговори (3)
+2
 
 
Обърнете внимание, че проблема с тунела е и ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ на централна гара! От север планират да започне от В. Априлов пред бившето кино Гео Милев вместо от кръговото на централна гара. От юг (Кючук Париж) планират тунела да свърши на ул. Копривщица вместо на сегашната ул. Македония. Най-логично е тунела да започне от кръговото на гарата и да завърши на ул. Македония както е сега. Може в самия тунел да се направи ръкав за излизане към бул. Христо Ботев посока сточна гара. Сегашния проект на Община Пловдив е абсолютно недомислен!
Накъдето и да отива тълпата – бягайте в обратната посока. Тя винаги греши.
на 13.09.2018 г.
0
 
 
Това сигурно го е мислил оня тъпанар дето уж трябва да организира движението в Пловдив, а всъщност го дезорганизира, оня галфон дето ще разваля и задръства ненужно "Копривщица". Колко ще трябва да заобикалям ако искам да стигна от Първо РПУ до ПУ-то и Техническия, при положение, че го няма Бетонния? Начи трябва през Априлов, пресичам Руски и по уличките по Иван Вазов или пък по уличките до надлез Родопи, там въртя, чакам задръстването на Сточна и после да задръствам на светофара на Патологична. Мноооооого умно господа, много! Дебили!
на 13.09.2018 г.
+1
 
 
Това което се предлага е много глупаво и някак си клони придобиване на частни имоти и едвам ли ползата от него ще е голяма ( е освен за хората които получат дивиденти от това) Според мен лично трябва да се започне тунел под кръговото на гарата , като там съвсем лесно могат да се отделят ленти към сточна и към Смирненски запазвайки връзките с руски , Априлов и Вазов към Ботев. Няма ли някой който да го изчертае , както бяха направили с клипчето за ЖП идеята между гара и Филипово.
0
 
 
А КАТО ГО НАПРАВЯТ ТОЗИ ТУНЕЛ ЩЕ ТРЯБВА ЛИ ДА СИ СМЕНЯМЕ КОЛИТЕ С АМФИБИИ , ЗАЩОТО ПРИ ЕДИН ПО СИЛЕН ДЪЖД ВАСИЛ АПРИЛОВ СТАВА КАТО РЕКА , ДА НЕ ПРОПУСКАМЕ И ФАКТА ЧЕ ПОДЛЕЗА ПОД ГАРАТА СЕ НАВОДНЯВА ПРИ ВСЕКИ ПО СИЛЕН ПОРОЙ
на 13.09.2018 г.
0
 
 
Нов модерен мост ,тунела е простотия при тези тесни улици цирка сте е голям,
+1
 
 
Проектът за тунела под централна гара в Пловдив в този вид е безумен. Вместо пробивът под гарата да започва от кръговото, той ще започне от бул. Васил Априлов и голяма част от потока ще минава през малката улица Велико Търново! По този начин връзката на В. Априлов с кръговото на гарата се прекъсва. От другата страна на гарата тунелът излиза на ул. Калиакра вместо директно на ул. Македония. Как ги мислите тези проекти направо не знам? Или трябва да минат през 38 имота на ваши хора, за да може да ги обезщетите подобаващо??? Ако ще реализирате толкова важен тунел направете няколко варианта, обсъдете ги с хората, направете го практичен и на правилното място, иначе няма смисъл да харчите пари на вятъра!
-3
 
 
Или да остане и Бетонния мост или да се направи така че този тунел да не създава излишни заобиколни пътища.Според мен трябва да помисляят добре преди да предприемат каквото и да е строене.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Мигрантски натиск към България
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Локо в Първа лига, сезон 2023/2024
ВиК-Пловдив пред фалит
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: