ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Читателски
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Трамваи в Пловдив вместо тролеи - възможно ли е?
Източник: Plovdiv24.bg 08:28 / 22.09.2018 Отпечатай Изпрати
© Plovdiv24.bg
"Аз лично не съм привърженик на тролейбусния транспорт. Според мен по-доброто решение са трамваите". Това заяви Иван Тотев по повод казуса с фалиралата фирма на Ангел Батаклиев "Градски транспорт", предаде репортер на Plovdiv24.bg. Градоначалникът разясни, че делата с "Градски транспорт" продължават, а междувременни контактната мрежа остарява и се амортизира все повече.

Премахването й обаче е изключително трудно - при предписанието за премахване, то веднага бива обжалвано и процедурите се протакат до безкрай. Това прави тролейбусната мрежа неизползваема. Така че според кмета по-доброто решение са трамваите.

"Аз лично ще препоръчам в новия Общ устройствен план на Пловдив да се планира трамвайно шосе. Личното ми мнение е, че алтернативен транспорт на автобусите трябва да е трамваят, а не тролеят. И тук говорим за 100% общинско предприятие", каза още той. Дали и кога това би станало факт, предстои да разберем.

Какво още каза кметът за транспорта в Пловдив, гледайте ТУК!







Зареждане! Моля, изчакайте ...
-1
 
 
В Германия има въздушни булеварди, а в Естония безплатен градски и междуградски транспорт.
0
 
 
Като начало е добре да се направи само една трамвайна линия . Посока север - юг през река Марица . Добре е да има един нов мост в посока Мол Пловдив - Метро .
Някой хора днес не са си пили хапчетата.
на 22.09.2018 г.
0
 
 
Незнам за вас . Но е ясно че има голям проблем с транспорта инфраструктура в Пловдив. Трамваи , тролеи , метра и електрически рейсове са решение, но за да работят е нужно да се въведе строг ред в Пловдив ,като полицията се появи на пътя и видили нарушение да сваля номера без предупреждения. Тогава и автомобилите ще намалея, нарушения ще станат по малко и може да почне да се зигради едно трасе за градски транспорт . Ами щом с фишове не разбират нужна груба сила и най-важно необходима глобална намеса на общината , а не всеки път като стане нещо общината с вързани ръце заради частника. СТИГА С ТЕЗИ ОПРАВДАНИЯ - частника си е частник, но града е на хората и като няма оправа , за какво ни е таз община
+1
 
 
Вие нормални ли сте? Тъкмо горе долу оправихме и асфалтирахме големите булеварди и сега пак копаене. Айде стига безумни идеи.
+1
 
 
Нормално да е привърженик на трамваите. Има ли смисъл да коментираме за какво усвояване на средства ще стане въпрос при полагане на трамвайни релси. Това че е неприложимо, тъпо, ненужно и ще доведе до още по-голямо задръстване без да реши никакви проблеми - на кой му пука... Надявам се искрено да няма трети мандат, ще съсипе града тотално...
0
 
 
Трамваи не може да има, защото улиците са твърде тясни. Метро не може да има, защото всичко е археология - навсякъде и то само на 1-2 метра дълбочина. Всички останали мнения по темата са безсмислени...
Защо нямате тема за избора на генерален секретар на ООН?
на 22.09.2018 г.
+2
 
 
Абе Тотев - тия трамваи на пияна глава ли ги измисли? Кажи къде ще вървят - по Цар Борис ли, по Руски ли, по Априлов ли, по 6-ти Септеври ли, по Христо Ботев ли, по Марица ли? С 2 платна и ще вкараш трамвай? За метро забрави в близките 100-200 години. По-малоумна идея не съм срещал. Всички фирми за леки коли, товарни автомобили и АВТОБУСИ изкараха модели с ел.двигатели - това бъдещето и то - съвсем скорошно. Тролейбусният и трамваен транспорт е свързан с много други външни неща за да функционира и това оскъпява превоза, а и не е мобилен, като автобусите. Елетроавтобуси - това мислете, а не пенкилер идеи!
+1
 
 
Бъдещето на транспорта е в оптимизация на екологичността но и най-вече на скоростта. Трафикът няма нужда от пъплещи машини. Това е проблемът и на БДЖ, ма не знам, кога ще го осъзнаят.
-1
 
 
Много неща са хубави, но непрложими за момента. За столианите на културата "1 км, не е много близо", "1,5 км е далче", "2 км пеш е голямо разкарване". Нормалния маршрут на столичанина е с барачката 1км до училище, 3-5км до работа, 3-5км до дома. Ако не работи в нелегалните общини, а работата му е в града, 3км максимум. После вие като вълк, защо имало трафик. Каквато и алтернатива да се въведе, няма да я използват и ще фалира, парите ще са хвърлени. Първо трябва да се отнесат сериозно към спазването на правилата, да купят няколко стотин стационарни и мобилни камери, да има и принудително събиране на глобите. А не както в сряда например, тогава ги видях за пореден път какви смешници са общинска полиция, снимат с личните телефони на една улица на центъра автомобили в нарушение, и така през 2-3 автомобила на един му лепят глоба. Която може да не плати никога, на автомобил за 2-3 хиляди, защо да му плаща глоби, след като не могат да го накарат. А тези с по-скъпи автомобили не ги глобяват изобщо, без значение от нарушението. Някой да ги е видял да возят с паяка джип за 100к? Пълна пародия са, сигурен съм че това всеки го знае. Но това е проблема, само с говорене не става, трябват действия, а не констатации и само да взимат заплати. Другия проблем е състоянието на автопарка - пълна морга. Поетапно трябва да вдигат данъка за пре-старите автомобили, като изживее лизинга 2 пъти, 10 години, вече данъка да е поне двоен, а над 15 години въобще да е забранен на територията на общината. Ако иска на село да си кара картофи с него, но до табелата, след абелата глоба. Тогава трафика сам ще се изчисти, сега общината е абдикирала пред всеки, който иска да кара каквтото си иска, както си иска и да паркира където си иска, на практика осигурявайки му МПС и паркомясто, и освобождавайки го от задължения. 30лв данък е нищо, по 10 ст на ден. Тогава трафика сам ще се изчисти, да пуснат по 1-2 автобуса допълнителни на линия, след това може да се мисли как да стане по-перфектен, с метро или други видове обществен транспорт. Или повече алеи за личен транспорт. Климата тук позволява да се кара мотор или велосипед в над 70% от дните годишно. В Холандия 90% са с велоспитеди. Сигурно защото са много тъпи и заплатите им са ниски.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2018 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ФК Спартак (Пд), сезон 2018/2019
Брутално убийство в Русе
Подземен музей в Пловдив?
Зима 2018/2019 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Какво трябва да е бъдещето на летище Пловдив?
Общината да го вземе и да го направи хубава концесионна процедура
Общината да го вземе и да го управлява сама
Да се даде на "местния консорциум" ПИМК-Сиенит–КЦМ
Да остане държавно
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: