ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Читателски
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Подробности за пробива под Гарата шокираха общинските съветници
Източник: Plovdiv24.bg 17:51 / 25.09.2018 Отпечатай Изпрати
©
НКЖИ хвърли в ужас пловдивските общински съветници с разясненията си относно проекта за пробив под Централна гара, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Ръководителят на проекта инж. Иван Бакалски и представителят на проектантите инж. Илия Илиев запознаха представители от всички политически сили на местния парламент с подробности, след което повече от час отговаряха на въпроси.

Проблемът дойде от обяснението, че първо ще се събори Бетонният мост, без да е ясно дали едновременно с това ще се работи по пробива. Бутането на моста е част от големия проект за развитие на жп възел Пловдив, но в друга му фаза. Всъщност от НКЖИ направо си признаха, че липсват графици и яснота във времето и е напълно възможно пробивът да се осъществи на един последващ етап, оставяйки жителите на града да търпят неудобствата от това положение.

"Другият вариант е да запазим моста и да загубим финансиране", посочи инж. Бакалски. "Изпълнението на пробива под гарата от вход до изход е планирано със средства на НКЖИ", поясни още той. От думите му обаче стана ясно, че развитието на пътните връзки и цялата работа по преместване на колекторите от ВиК мрежата остават като дял на Общината.

"Това е проект, който не може да бъде изпълнен заради мястото, заради сложните инженерни решения... Инвестицията от страна на Общината ще е безумна", контрира кметът Иван Тотев. "Още не сме убедени, че Пловдив трябва да задлъжнее заради този проект, който така е неизпълним." 

Припомняме, че в четвъртък ОбС трябва да гласува отложената от миналата сесия точка за одобряване на проект за изменение на Подробен устройствен план - План за улична регулация във връзка с пробива под Централна гара.

"По всяка вероятност ще приемем ПУП-а, но дали ще се изпълни самият проект за пробив, не е ясно", коментира Тотев за Plovdiv24.bg и поясни, че разговорите му продължават и утре като щe се търси компромисен вариант.



Още по темата: общо новини по темата: 36
03.12.2018 »
26.11.2018 »
08.10.2018 »
08.10.2018 »
08.10.2018 »
08.10.2018 »
предишна страница [ 1/6 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
-2
 
 
Който плаща, той поръчва музиката драги съфорумници. Дайте пари и проблемите ще се решат. Най-лесно е да се мрънкоти и да се дават акъли.
0
 
 
Бетонният мост в момента изобщо не е тапа в сравнение с някои много популярни места в града! Естествено - за тях ни дума. Парите бяха усвоени.
+3
 
 
Цялата работа, е че сме коне с капаци и не виждаме по-далече от носа си. Правим всичко на дребно, стесняваме булеварди само за да не бутнем една къща, правим малки подлези и надлези колкото да ни свършат работа за момента. Разбира се така до никъде няма да стигнем. Големи европейски градове Барселона, Париж и т.н. имат от сто години булеварди с по 5-6 платна в посока - дали преди 100 години са им били напълно необходими? Но ние мислим на дребно: навремето са минавали по 5 автомобила на час и този бетонен мост е бил ОК, ремонтирахме "Васил Априлов" и си го направихме като една квартална улица (една лента неправомерно паркирали и една за движение), сега пробив под гарата щели да ми правят - двулентов път, и след 30 години "Подлеза под гарата е нефункционален и тесен"(друг е въпроса, че те 30 години ще го строят). Гледаме в перспектива от 4 годишен мандат!
на 26.09.2018 г.
+4
 
 
Тоя път съм на страната на Ванчо! Никакво бутане на бетонния мост преди пробива да е изпълнен на 100% с пари от ЖП-то и като свършат да пометат! Кючука и в момента е най-смотания квартал с най-много жители и една улица която го свързва с града-хайде сега и нея затворете! На никой не му пука за влаковете! Да махат релсите от копривщица и да се стягат да ги махат и от централна гара,по добре с кораби! Нисък им бил бетонния мост-ами копайте бе,снишете влака да ви го втъкна! Ванчо внимавай какво договаряш,защото заради тая работа изхвърчаш,предупреждавам те!
-1
 
 
всичката тролска пасмина е впрегната със свалени гащи на амбразурата да варди имиджа на курнела и рундю след като червените олигарси един по един ги опукват като зайци :)
+3
 
 
Една реконструкция на Бетонния мост също ще струва пари и неудобство.Само че за инж.от НКЖИ не е проблем щото е по лесно да буташ за да вземеш парите по проекта от ЕС и да не ти пука за хората.Тотев трябваше да ги пита,те от Пловдив ли са ? До колкото знам,проблема е габарита на моста във височина.Локомотивите минават със спуснат пантограф сега.Що не се помисли за по ниско ниво на линията ?Щото ако ще се повдига тази част над линиите,трябва да се повдигнат и подходите от двете страни ,което е абсурдно.И да се събори пак е не е малък разход защото подходите от двете страни пак трябва да се премахнат ,а това е не малко,като разход.Общината в никакъв случай не трябва да се съгласява на бутане на моста преди евентуален пробив.А кой щял да изгуби пари не ме касае ,ако ще създадат идиотско неудобство за най големия квартал в Пловдив.Гърневския и Коматевския възел не са достатъчни.Не знам кое е по евтино...пробив или реконструкция на моста,но трябва да се мисли за хората ,а не за проектите,че трябвало да се случат на всяка цена за да не се изгубили едни пари.
0
 
 
След като Пловдив е единственият град в България с частен градски транспорт и след две години и половина все още електронното таксуване не работи не искам и да си помислям как ще живеят и пътуват хората от Кючука към центъра и ще се надяват един ден да има тунел под централна жп гара, ако първо бутнат бетонния мост. А и ще трябва да е сигурно, че "наша" фирма трябва да вземе проекта.
+1
 
 
Строителните инж. не могат ли да помислят за надграждане на моста, вместо да се правят такива сложни изпълнения. Или както пишат хората, всичко май опира до лапане.
-8
 
 
Коментарът е скрит (покажи)
Отговори (1)
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Декември 2018 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Локо в Първа лига, сезон 2018/2019
ТВ и шоу сезон 2018/2019
Винетки 2019 г.
Изчезна шефът на КАТ-Казанлък
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Ако изборите за кмет бяха днес, за кой бихте гласували?
Иван Тотев (ГЕРБ)
Славчо Атанасов (Патриотичен Фронт)
Николай Радев (БСП)
Георги Титюков (Кауза Пловдив)
Кандидат на обединените десни
Независим надпартиен кандидат
Павел Шопов (Атака)
Борислав Инчев (ВМРО)
Кандидат на ДПС
Кандидат на пловдивско бизнес обединение
Друг
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: