ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Вие питате, ние питаме! Отново за неволите с електронното таксуване
Автор: Мариана Панчева 15:25 / 02.02.2019Коментари (6)6656
© Plovdiv24.bg
Серия от писма, касаещи електронното таксуване, изпрати редовен читател до редакцията на Plovdiv24.bg.  "Здравейте, като продължение на неволите ми с електронното таксуване в градския транспорт на Пловдив Ви пиша отново. Днес (25 януари) около 10,10 часа се качих отново в автобус 18 и резултатът - "Идентифициране водач". Два часа по-късно, около 12,10 часа, автоматът на спирката на Военна болница не ми позволи да платя с банкова карта, а ми изписваше съобщение "Извадете картата" - очевидно отново има поставен предмет, който блокира и възможността за безконтактно плащане. В крайна сметка с монети се получи, но ако нямах у себе си? Друг е въпросът как му се маеха на билета в автобуса."

Наш репортер се свърза с ОП "Организация и контрол на транспорта". От Общинското предприятие коментираха, че са запознати с поставените проблеми и работят за тяхното своевременно отстраняване.

За да действа електронната система, шофьорите на градските автобуси трябва да се чекират в началото на работната смяна. Ако това не стане, от Центъра за управление на градския транспорт активират системата дистанционно, а в определени случаи за целта дори се изпращат екипи директно в автобусите. Констатирани са случаи, когато часове по-късно системата за електронно таксуване в някои от рейсовете отново се деактивира. Всичко това се наблюдава и контролира,  при нарушение на поетите от превозвачите ангажименти се прилагат предвидените по договор клаузи, увериха от общинското предприятие. Конкретни проверки по сигнал на граждани се правят само след официално подадено писмено заявление.

От "Организация и контрол на транспорта" допълниха, че автоматите за продажба на билети по автобусните спирки работят, а ако някоя машина откаже, техническите екипи я поправят максимално бързо.


Още по темата: общо новини по темата: 993
21.03.2024 »
20.03.2024 »
16.03.2024 »
13.03.2024 »
13.03.2024 »
12.03.2024 »
предишна страница [ 1/166 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
на 04.02.2019 г.
+1
 
 
Прав е 3m0. Защото всички разчитат на чуждестранни фирми. Пловдив има голям потенциал , но не знам защото управниците го пропиляват. Система за градски транспорт се внедрява за неповече от една, макс. две години: 6 - 8 месеца разработка , 2 - 3 месеца тестове и 1 месец обучения на служителите. А може да почерпят опит от столична община и пак щяха за няколко месеца , вече да са наясно, как ще стане всичко това , но нали трябва да се оберат едни пари ... Чудя се защо общината в лицето на кмета не отиде Пловдивския и Технически университет и не обсъдиха един проект за съвместна модернизация на града ( едни щяха да отговарят за софтуера , а други за хардуера) винаги е добра идея да се привлекат по-млади - така поне няма да търсят алтернативи навън.Частника естествено ще саботира , подобна идея , защото така ще си проличат всички машинации , които се случват в транспорта.
на 02.02.2019 г.
-1
 
 
Следващият път като видите "идентифициране на водач", започнете да натискате само една и съща цифра (неззависимо коя), докато ви вкара в администраторско меню. Това е бъг в системата, за която писах на кого ли не, ама нъцки. Не обръщат внимание. Например, пишете за потребител 555555, като се напълни полето - автоматично ви прехвърля на писане на парола. Пак пишете 555555 и ви вкарва в менюто. Долу в дясно - давате изход, и готово - вече сте администратор на системата. От там - аудио система, и пуснете "тестово аудио". Изненадата на шофьор и кондуктор е голяма :) Или, меню "принтер" - и после тест на принтера :Д напечатайте си билетчета колкото си искате. Може да се влезне в каса, да се пусне отчет и т.н. Така става, като ползват платки и софтуер, купени от Алиекспрес :) Китаеца не е дописал нещата.
0
 
 
"Конкретни проверки по сигнал на граждани се правят само след официално подадено писмено заявление." Значи ако искам да сигнализирам за проблем и по моят сигнал да се извърши проверка, то аз трябва да се разкарам и да ида лично в общината или в седалището на ОП "Организация и контрол на транспорта", като това естествено трябва да стане в работно време. След това трябва да подам писмено заявление в което трябва да впиша личните си данни и да положа подпис. Няма да се учудя ако се окаже че трябва да платя и такса за разглеждането на това заявление. Та...... всичко това е толкова сложно че човек да се откаже и да предпочете да избегне цялата тая бюрокрация. И после като лъсне някой по-сериозен проблем и "ама не сме получавали сигнали". Толкова ли е трудно да се открие една телефонна линия за граждани и да се постави една телефонистка да приема сигнали?
-1
 
 
Значи извода какъв излиза, че е ОП" Организация и контрол на транспорта", знаят за всички проблеми решават ги и всички си бачка така ли да го разбираме ? Нищо,че в 80% от рейсовете пише идентифициране на водач на устройствата, нищо че 80 % от машинките за билети в рейсовете не работят, нищо че 80% от рейсовете не ги изписва по таблата или ако ги изписва на няколко спирки на другите спирки не ги изписва. Но, както се пееше в една песен "НО ВСИЧКО Е ТОЧНО" !
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Парламентарни избори 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Стрелба в Москва
Бомби в училищата
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: