ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пореден обрат: Няма да бутат Бетонния мост!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 17:44 / 21.06.2019Коментари (20)13308
© Plovdiv24.bg
По инициатива на областния управител на Пловдив Здравко Димитров бяха проведени срещи със специалисти, за да бъдат обсъдени проекти, които предизвикват сериозен обществен интерес. На първата работна среща беше обсъден проектът за пробив под Централна гара, бъдещето на Бетонния мост и Модър-Царевец. Присъстваха генералният директор на НКЖИ – инж. Красимир Папукчийски, директорът на ОДМВР – Пловдив ст. комисар Илков, представители на сдружение "Бизнесът за Пловдив“, архитекти, инженери и експерти.

Проектът "Развитие на железопътен възел Пловдив“ е на обща стойност 103 477 234 евро, от тях 87 955 649 евро са по линия на Механизма на свързване на Европа (МСЕ) и 15 521 585 евро национално съфинансиране. Дейностите по проекта включват мoдepнизaция нa жeлeзния път, ĸoнтaĸтнaта мpeжa и cиcтeмите зa cигнaлизaция и тeлeĸoмyниĸaции в жeлeзoпътни yчacтъци Πлoвдив-Kpyмoвo и Πлoвдив–Cĸyтape, вĸлючитeлнo в гapитe Πлoвдив paзпpeдeлитeлнa, Kpyмoвo, Cĸyтape и paздeлeн пocт "Tpaĸия".

По искане на представителите на сдружение "Бизнесът за Пловдив“ и експертите, които участваха в срещата, бяха обсъдени възможностите за запазване на пътната връзка на район "Южен" чрез Бетонния мост, както и осъществяване на пътната връзка "Модър-Царевец". Всички се обединиха около идеята, че съществуващият Бетонен мост е съоръжение, което е от изключителна важност за транспортния трафик в града, защото квартал "Южен" се разраства с голяма скорост и е най-гъсто населеният район в момента.

Експертите бяха категорични, че и двете съоръжения са от изключително важно значение, защото обслужват различни транспортни посоки и имат различни характеристики. Архитектите подчертаха, че има възможност за различни технически решения за повдигането на Бетонния мост до необходимото ниво и дори би могло да се изгради още една транспортна рампа.

Генералният директор на НКЖИ се съгласи с идеята да се работи в посока на запазване на Бетонния мост, но след като бъде изготвен идейният проект и станат ясни техническите параметри на пробива под Централна гара. След това ще бъде дадено задание за изготвяне и на идеен проект, който да намери най-удачното техническо решение за запазване на Бетонния мост, защото той е важно пътно съоръжение в града.


Още по темата: общо новини по темата: 251
25.03.2024 »
21.03.2024 »
20.03.2024 »
08.03.2024 »
04.03.2024 »
29.02.2024 »
предишна страница [ 1/42 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
-1
 
 
На сестрите по педерастия Elestar и Мюмюнчо ще им предложа да пишат по темата. На циганина Elestar,ще му обясня,че Модър -Царевец още не е почнал ,защото не са отчуждени имотите по трасето.Когато собственик,на земя за отчуждаване НЕ приеме сумата предложена му,той обжалва в СЪД.Само районния съд може да реши.През това време общината чака.Ясно ли ти е мангал. 2013 г.копката си я направиха НКЖИ.Те направиха пробива под линията за да е готов,като почне реалния проект.Това беше за сметка на НКЖИ и по техен проект и суми,заради реконструкция на ж.п.линията.Плюс пасарелката.Общината никакви копки не е правила и нищо не е започвала.За 1 г.може да се случи ако няма пречки.Ако 2 г.те мотат в съда с отчуждаванията на собственици на имоти,какво ще почваш ? Пак си недоразбрал и папагалстваш.Колкото до бетонния мост.Схемата е същата.Проекта за пробива под линиите е на НКЖИ.Само ,че Общината трябва да си реализира проекта ДО пробива. Като си голям специалист иди и кажи за колко време става и как ще стане по бързо.Може и за Бетонния мост да им дадеш акъл.Нали си специалист суркащ шляпки по Ц.гара.Миризлив лепилар.
0
 
 
Аз пък се чудя като как до сега минаваха електровозите а от тук нататък няма да могат?
-2
 
 
Има конструктивен вариант.Маха се моста над линиите.Сваля се нивото плавно от Ц.гара до сегашния прелез на Ст.гара.Линията е на по високо ниво точно под моста и може да се свали.После се прави НОВА секция над линиите на моста която да лежи на нови опори в двата края.Никакви колони и тесни габарити ,както сега. Линиите трябва да имат перфектен дренаж и отводнителна система.
-2
 
 
Кой бе последният проектант в сегашния му вид??
на 21.06.2019 г.
-4
 
 
Така или иначе няма да пробият гарата а може би и Модър,поне да предпазят Кючук Париж от присъединяването му към община Родопи!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Парламентарни избори 2024
Великден 2024 г.
БК Академик Пловдив
Спартак (Пд) в Трета лига, сезон 2023/2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: