ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Специалисти: Бетонният мост трябва да бъде с 3 ленти, а пътят под Гарата - с 4!
Автор: Диана Бикова 08:21 / 23.11.2019Коментари (20)10888
© Google
Бетонният мост и автомобилният подлез под централна гара не са взаимозаменяеми, тъй като провеждат различни транспортни потоци. Мостът трябва да се запази, реконструира и разшири съгласно съвременните нормативи - общо три ленти за движение. Подлезът трябва да бъде четирилентов, с по две ленти в едната посока, с разделителна ивица. Това е официалното становище на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране /КИИП/ - Пловдив. То е изпратено до областния управител, кмета на Пловдив и председателя на Общинския съвет, предаде репортер на Plovdiv24.bg

В становището, подписано от председателя на РК на КИИП - Пловдив инж. Емил Бойчев, се обяснява предназначението на двете съоръжения и защо трябва да функционират и двете. Бетонният мост е предназначен да свързва южните части на града с централната част и източните райони и обратно и е трасе на много линии от обществения транспорт, които ще се запазят и в перспективния период. Автомобилният подлез ще свързва южните територии със западните и обратно.

Организацията е категорична, че би било катастрофално за Пловдив да се лишава от една основна за града транспортна връзка (Бетонния мост) заради 60% ръст на моторизацията в града през последните 15 години.

КИИП - Пловдив е направила проучване и е установила категорично, че е възможно реконструиране на моста и подходните стоманобетонни рампи.

"Надколовозната част - същински "Бетонов мост" подлежи на реконструкция и разширение. Двете северни стоманобетонни рампи е възможно да се повдигнат до необходимото ниво с реконструкция на стълбовете и устоите им. Южната рампа е земно-насипна и преработката й не представлява проблем от конструктивна гледна точка" - пише в официалното становище.

Инженерите смятат, че изграждането на автомобилен подлез под централна гара по начина, посочен в обявената от НКЖИ обществена поръчка, не е целесъобразно и не е задължително премахването на моста. Според тях трябва да се преразгледат техническите параметри на зададената от НКЖИ открита процедура.

КИИП - Пловдив предупреждава, че е възможна кризисна ситуация в комуникационно-транспортната мрежа в града. Препоръчва се в проекта за изменение на ОУП , който е във фаза предварителен проект, да не променя съставът на първостепенната улична мрежа в града, утвърдена с предишния общ устройствен план от 2007 г.


Още по темата: общо новини по темата: 251
25.03.2024 »
21.03.2024 »
20.03.2024 »
08.03.2024 »
04.03.2024 »
29.02.2024 »
предишна страница [ 1/42 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Рампата в посока сточна гара бива да се измести в лявата лента на Хр. Ботев, понеже масово колите идващи от Кичука завиват по Ав. Велешки или правят обратен завой. Но ще стане грозно, а и надали
Предлагам билков чай за регулиране на теглото .
0
 
 
Това е много добра идея , да се направи пробив под гарата .Може да се ползва опита на по-големите градове с подобни проблеми .
+4
 
 
Като е толкова важна връзката Южен-Централен/Източен защо не направят по-голям пробив с две разклонения към Сточна гара и към Васил Априлов? Така хем се премахва нуждата от мост, хем се запазва връзката, която в момента изпълнява мостът.
-1
 
 
Престанете с този мост!Все едно моста на Манхатън ще правите !
0
 
 
Специалистите...това трябва... трябва да сте наясно,че коства пари. Кажете колко ще струва пък тогава обяснявайте,какво трябва. Само с акъли ,какво трябвало не става. Щом колоните могат да издържат повдигане и да се разшири ,кажете аджеба колко ще струва това. За пробива под гарата проекта е на НКЖИ...запознайте се,не говорете наизуст.
0
 
 
лятото ще минаваме под земята да ни е хладно, а зимата като се наводни ще ползваме моста слънце да на грее
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Втора лига сезон 2023/24
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Здравко Жилов загуби брат си, снаха си и двете им деца при пожар
Ботев в Първа лига, сезон 2023/2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: