ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Читателски
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Трамваи в Пловдив вместо тролеи - възможно ли е?
Източник: Plovdiv24.bg 08:28 / 22.09.2018 Отпечатай Изпрати
© Plovdiv24.bg
"Аз лично не съм привърженик на тролейбусния транспорт. Според мен по-доброто решение са трамваите". Това заяви Иван Тотев по повод казуса с фалиралата фирма на Ангел Батаклиев "Градски транспорт", предаде репортер на Plovdiv24.bg. Градоначалникът разясни, че делата с "Градски транспорт" продължават, а междувременни контактната мрежа остарява и се амортизира все повече.

Премахването й обаче е изключително трудно - при предписанието за премахване, то веднага бива обжалвано и процедурите се протакат до безкрай. Това прави тролейбусната мрежа неизползваема. Така че според кмета по-доброто решение са трамваите.

"Аз лично ще препоръчам в новия Общ устройствен план на Пловдив да се планира трамвайно шосе. Личното ми мнение е, че алтернативен транспорт на автобусите трябва да е трамваят, а не тролеят. И тук говорим за 100% общинско предприятие", каза още той. Дали и кога това би станало факт, предстои да разберем.

Какво още каза кметът за транспорта в Пловдив, гледайте ТУК!







Зареждане! Моля, изчакайте ...
-1
 
 
В Германия има въздушни булеварди, а в Естония безплатен градски и междуградски транспорт.
0
 
 
Като начало е добре да се направи само една трамвайна линия . Посока север - юг през река Марица . Добре е да има един нов мост в посока Мол Пловдив - Метро .
Е , батенце по тъп галош от Чопър , а знам доста хора с нисък интелект ...
на 22.09.2018 г.
0
 
 
Незнам за вас . Но е ясно че има голям проблем с транспорта инфраструктура в Пловдив. Трамваи , тролеи , метра и електрически рейсове са решение, но за да работят е нужно да се въведе строг ред в Пловдив ,като полицията се появи на пътя и видили нарушение да сваля номера без предупреждения. Тогава и автомобилите ще намалея, нарушения ще станат по малко и може да почне да се зигради едно трасе за градски транспорт . Ами щом с фишове не разбират нужна груба сила и най-важно необходима глобална намеса на общината , а не всеки път като стане нещо общината с вързани ръце заради частника. СТИГА С ТЕЗИ ОПРАВДАНИЯ - частника си е частник, но града е на хората и като няма оправа , за какво ни е таз община
+1
 
 
Вие нормални ли сте? Тъкмо горе долу оправихме и асфалтирахме големите булеварди и сега пак копаене. Айде стига безумни идеи.
+1
 
 
Нормално да е привърженик на трамваите. Има ли смисъл да коментираме за какво усвояване на средства ще стане въпрос при полагане на трамвайни релси. Това че е неприложимо, тъпо, ненужно и ще доведе до още по-голямо задръстване без да реши никакви проблеми - на кой му пука... Надявам се искрено да няма трети мандат, ще съсипе града тотално...
0
 
 
Трамваи не може да има, защото улиците са твърде тясни. Метро не може да има, защото всичко е археология - навсякъде и то само на 1-2 метра дълбочина. Всички останали мнения по темата са безсмислени...
Защо нямате тема за избора на генерален секретар на ООН?
на 22.09.2018 г.
+2
 
 
Абе Тотев - тия трамваи на пияна глава ли ги измисли? Кажи къде ще вървят - по Цар Борис ли, по Руски ли, по Априлов ли, по 6-ти Септеври ли, по Христо Ботев ли, по Марица ли? С 2 платна и ще вкараш трамвай? За метро забрави в близките 100-200 години. По-малоумна идея не съм срещал. Всички фирми за леки коли, товарни автомобили и АВТОБУСИ изкараха модели с ел.двигатели - това бъдещето и то - съвсем скорошно. Тролейбусният и трамваен транспорт е свързан с много други външни неща за да функционира и това оскъпява превоза, а и не е мобилен, като автобусите. Елетроавтобуси - това мислете, а не пенкилер идеи!
+1
 
 
Бъдещето на транспорта е в оптимизация на екологичността но и най-вече на скоростта. Трафикът няма нужда от пъплещи машини. Това е проблемът и на БДЖ, ма не знам, кога ще го осъзнаят.
-1
 
 
Много неща са хубави, но непрложими за момента. За столианите на културата "1 км, не е много близо", "1,5 км е далче", "2 км пеш е голямо разкарване". Нормалния маршрут на столичанина е с барачката 1км до училище, 3-5км до работа, 3-5км до дома. Ако не работи в нелегалните общини, а работата му е в града, 3км максимум. После вие като вълк, защо имало трафик. Каквато и алтернатива да се въведе, няма да я използват и ще фалира, парите ще са хвърлени. Първо трябва да се отнесат сериозно към спазването на правилата, да купят няколко стотин стационарни и мобилни камери, да има и принудително събиране на глобите. А не както в сряда например, тогава ги видях за пореден път какви смешници са общинска полиция, снимат с личните телефони на една улица на центъра автомобили в нарушение, и така през 2-3 автомобила на един му лепят глоба. Която може да не плати никога, на автомобил за 2-3 хиляди, защо да му плаща глоби, след като не могат да го накарат. А тези с по-скъпи автомобили не ги глобяват изобщо, без значение от нарушението. Някой да ги е видял да возят с паяка джип за 100к? Пълна пародия са, сигурен съм че това всеки го знае. Но това е проблема, само с говорене не става, трябват действия, а не констатации и само да взимат заплати. Другия проблем е състоянието на автопарка - пълна морга. Поетапно трябва да вдигат данъка за пре-старите автомобили, като изживее лизинга 2 пъти, 10 години, вече данъка да е поне двоен, а над 15 години въобще да е забранен на територията на общината. Ако иска на село да си кара картофи с него, но до табелата, след абелата глоба. Тогава трафика сам ще се изчисти, сега общината е абдикирала пред всеки, който иска да кара каквтото си иска, както си иска и да паркира където си иска, на практика осигурявайки му МПС и паркомясто, и освобождавайки го от задължения. 30лв данък е нищо, по 10 ст на ден. Тогава трафика сам ще се изчисти, да пуснат по 1-2 автобуса допълнителни на линия, след това може да се мисли как да стане по-перфектен, с метро или други видове обществен транспорт. Или повече алеи за личен транспорт. Климата тук позволява да се кара мотор или велосипед в над 70% от дните годишно. В Холандия 90% са с велоспитеди. Сигурно защото са много тъпи и заплатите им са ниски.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Декември 2018 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2018/2019
Автомобилизъм сезон 2016/2017
Пловдив - с най-мръсен въздух в ЕС
ФК Марица, сезон 2018/2019
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Ако изборите за кмет бяха днес, за кой бихте гласували?
Иван Тотев (ГЕРБ)
Славчо Атанасов (Патриотичен Фронт)
Николай Радев (БСП)
Георги Титюков (Кауза Пловдив)
Кандидат на обединените десни
Независим надпартиен кандидат
Павел Шопов (Атака)
Борислав Инчев (ВМРО)
Кандидат на ДПС
Кандидат на пловдивско бизнес обединение
Друг
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: