ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Есенното договаряне - базар за стоки широко потребление | ||||||
| ||||||
133 фирми участват в изложението "Есенно договаряне 2004" в Пловдивския панаир. 111 от тях са производители и търговци, включени в изложбата "Мода". Останалите 12 участници сформират салона "Дом", в който преобладават стоки като спално бельо и домакински прибори. Всяка изминала година търговското договаряне все повече се превръща в базар на стоки за широко потребление, коментират изложители, цитирани от в-к "Стандарт". Всеобщото мнение е, че договарянето отдавна е изгубило някогашния си смисъл, когато се правеха големи сделки между производители и търговци. Сега всеки е изложил стоката си на щанда и разчита на продажбите на дребно. Детските стоки са хит на есенното договаряне. Около една трета от щендивете предлагат дрехи и обувки за най-малките. Продават се ватирани блузки за 5 лв., анцузи за 10-12 лв, зимни якета за 15 до 30 лв., чехли от естествена кожа за 10 лв., бебешки обувки за 7 лв., което е с 30 до 50% по-евтино от цените в магазините. Изгодни цени има и за някои дамски и мъжки дрехи - палта под 100 лв, якета под 50, сака за 20-30 лв., 30% по-евтини кожени якета. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Mокрите кърпички отиват в историята?
09:57 / 27.04.2024
Защо се стигна до бой за олио по магазините
09:09 / 27.04.2024
Изтеглят от пазара опасен сладолед
15:40 / 27.04.2024
Веселин Маринов: Страх ме е да отида в моята къща
08:18 / 28.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета